網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月8日 星期五

金燕玲:上蘇施黃電台訪問 金燕玲自揭患子宮癌 __,癌,蘇施黃,金燕玲,

64歲藝人金燕玲接受蘇施黃的電台訪問,承認發現患有子宮癌。金燕玲坦言不是阿蘇邀請她上來,是她自己要上來,因為過年前發生一件事,跟着金燕玲一度想喊,阿蘇 ...


64歲藝人金燕玲接受蘇施黃的電台訪問,承認發現患有子宮癌。金燕玲坦言不是阿蘇邀請她上來,是她自己要上來,因為過年前發生一件事,跟着金燕玲一度想喊,阿蘇即輕鬆搞氣氛笑謂:「佢睇卡通片都喊,今日更加會喊吓!」

新年開刀做手術

金燕玲說:「過年前,阿女返香港探我,有抹片驗查,兩個一齊去做,我有唔好細胞,護士打嚟話醫生想見番我,阿女27號就走,28號護士催我覆醫生,話我報告麻麻地,兩日囉囉攣。」又指個人頂住頂住,1月30日去見醫生,醫生指子宮癌症指數90%有嘢,她說:「佢問我忍唔忍得痛,話痛幾分鐘,驗得清楚啲,真係好痛,痛到不得了,我好辛苦,頂唔到,第二日入醫院全身麻醉做手術,做完等報告,出院時年廿八,自己做之前兩日流眼淚,年廿九做內窺鏡,過年前我流住眼淚染白頭髮,咁都要過年㗎!唔可以樣唔好,就算病都要個樣好睇啲,醫生話睇吓報告點,如果好嘅就做微創,有四個窿仔,但好唔好彩醫生話唔得,初三入院,初四做內窺鏡,初五開刀。」

復發機會較大

阿蘇得知金燕玲患子宮癌,阿蘇指自己異常冷靜:「我自己2005年有乳癌,收聲就係幫忙,唔好話搵乜醫生,要等佢冷靜做決定。」金燕玲透露只告知了阿蘇與關之琳這件事:「冇人知,我最唔想個女知,佢喺英國,喺咁遠幫唔到任何嘢,佢又會喊同擔心,我個腫瘤係惡性腫瘤,三年後復發機會好大,USPC(腫瘤名),要開刀同一定要做化、電療,做完之後,我諗係咪要講畀個女聽呢?唔講個心唔舒服!」金燕玲稱雖然是第一期,但由於是USPC惡性腫瘤太惡,不可以做微創手術,所以必須要一次過切除淋巴、子宮和盲腸:「她說︰「仲有個好似豬網膜咁,全部切晒,呢個瘤好陰濕,要仔細做化療同電療,希望可以控制。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!