掃呢頁CODE去手機

2019年3月15日 星期五

陳茵媺:撇「電燈膽」拍拖!陳豪陳茵媺十指緊扣睇戲 __,陳茵媺,陳豪,

藝人陳豪於2013年與港姐出身的陳茵媺結婚,其後誕下兩子一女,一家五口幸福滿瀉。近年陳茵媺減少幕前演出,專心相夫教子,不過兩人不時爭取時間二人世界,早 ...


藝人陳豪於2013年與港姐出身的陳茵媺結婚,其後誕下兩子一女,一家五口幸福滿瀉。近年陳茵媺減少幕前演出,專心相夫教子,不過兩人不時爭取時間二人世界,早前雙雙到西班牙度假,回港不久,兩口子日前又撇低三名子女,前往中環行街睇戲。

甜蜜搭膊頭

當日大約6時許,夫婦倆手拖手現身商場,於附近名店逛了一輪,便步往戲院購票睇戲,陳豪還不時搭着老婆膊頭,之後又輕撫她玉背,極為甜蜜!至晚上9時許散場,二人手拖手步出,甫見記者在場陳豪即笑笑口打招呼,雖然引來不少途人目光,二人未有理會,十指緊扣步往乘𨋢,繼續煙韌放閃。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!