掃呢頁CODE去手機

2019年3月2日 星期六

蔡一鳳:佗住孖胎讀碩士 蔡一鳳西班牙畢業勁High __,蔡一鳳,

名媛蔡一鳳(Michelle)又多一個身份,剛在西班牙馬德里IE商學院獲頒建築設計與管理碩士,堅持了一年半,當時佗着孖胎的她,精神和體力都受到雙重考驗 ...


名媛蔡一鳳(Michelle)又多一個身份,剛在西班牙馬德里IE商學院獲頒建築設計與管理碩士,堅持了一年半,當時佗着孖胎的她,精神和體力都受到雙重考驗:「真心辛苦,都係值得,着畢業袍嗰刻好感動。」

在當地時間3月1日舉行的畢業禮上,Michelle穿起畢業袍領取証書後,與同學興奮合照及拋帽,盛品儒因要留港照顧一對仔女,暫做湊仔公,故未能出席,看不到太太咁熱血一幕,她說:「我都估唔到自己可以同咁多建築師一齊學習,好多同學都係建築專業,我自己就商科出身,有啲科目需要建築師底,所以追得好辛苦。特別佗住BB嘅時候半夜要起身上堂,因為歐洲同香港有七個鐘時差,真係好辛苦。」其畢業論文取得Excellent成績,儘使辛苦也無白費,「論文發表了自己將來如何建立我公司Marvella 的房地產發展公司,第一個project的目標計劃和商業計劃方案等。」

她又透露有幾位同學都對她的計劃書感興趣,會一齊合作?她說:「會一齊做房地產生意,有全世界唔同國家嘅建築師同學參與,我哋嘅project應該更加有吸引力。」又笑言IE商學院係歐洲十大商學院之一,校友網絡之廣闊,資源無限。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!