掃呢頁CODE去手機

2019年4月15日 星期一

港呢啲:歎茶食蝦餃 3曱甴伴碟 食客怒斥︰冇晒胃口 __,Kelly仔,蝦餃,

以後食點心有陰影!除了味道,外出食飯的衞生亦非常重要。惟近日有人飲茶時,驚見一籠蝦餃內藏3隻曱甴,嚇得胃口盡失,惹來網民戲謔︰「好多蛋白質」。有網民星 ...


以後食點心有陰影!


除了味道,外出食飯的衞生亦非常重要。惟近日有人飲茶時,驚見一籠蝦餃內藏3隻曱甴,嚇得胃口盡失,惹來網民戲謔︰「好多蛋白質」。

有網民星期日(14日)在討論區發貼,指與父母到九龍城一間酒樓飲茶,點了一籠蝦餃,惟上枱後發現,竟然有3隻小強被分別壓在3粒蝦餃下方,直言︰「見到冇晒胃口」。

不少網民直呼惡心︰「見到都想嘔」,也有人笑言︰「正呀,好多蛋白質」、「曱甴是一種廉價蛋白質來源」、「買小強送4隻蝦餃,執到啦」、「你今日運氣唔差,4粒入面有3粒中獎」。

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!