掃呢頁CODE去手機

2019年4月15日 星期一

【棄台返港追音樂夢】陳奕迅點名力讚 符致逸放棄工作做全職歌手 __,陳奕迅,

符致逸Adrian,呢個名對大家嚟講可能仲有啲陌生,但講到佢係陳奕迅《我們都寂寞》、《路…一直都在》嘅作曲人,即刻對佢有啲印象。本身做Marketin ...




符致逸Adrian,呢個名對大家嚟講可能仲有啲陌生,但講到佢係陳奕迅《我們都寂寞》、《路…一直都在》嘅作曲人,即刻對佢有啲印象。

本身做Marketing嘅Adrian,早於台灣出道,創作過唔少金曲,亦喺當地出過一隻唱片《Good Morning, Hard City》,直到16年,佢選擇返嚟香港,簽約環球唱片,全職做歌手。

做歌手同幕後嘅分別好大,做幕後寫歌時會當係一份工作,但當你做幕前,仲要演繹自己原創嘅作品,我覺得除咗要寫到好音樂之餘,亦都一定要有自己嘅想法、定位、想要表達嘅信息,要同其他人溝通,我覺得呢方面非常重要。

Adrian本來有份高薪厚職嘅Marketing工作,但係為咗全情投入音樂夢,唔單只辭咗份工,就連freelance都唔接。

我覺得去到一個地步,唔想再做其他嘢,以前marketing嘅同事間中都有搵我兼職做吓project,但我試過一兩次之後覺得完全無興趣,就算從事音樂業界其他崗位,我覺得自己都會留喺呢個圈子,唔會再返轉頭。

同陳奕迅合作咗十幾年,Adrian幾乎係佢御用作曲人,入行做歌手,幾個月前一個陳百強嘅紀念音樂會,仲可以同台合唱,呢個交流應該好難忘。

其實嗰次係第二次,我記得第一次都唔會好多合唱機會,第一次係大約○七、○八年佢喺台北小巨蛋舉行巡迴演唱,我喺演唱會當中彈奏《我們都寂寞》,另外再玩咗一首歌,但每一次同佢玩都學咗好多嘢。喺紀念陳百強活動中,佢教咗我一件事,佢見到我身體經常左搖右擺,然後佢好友善咁走嚟同我講,叫我喺比較激昂,或者比較高音嘅時候,嘗試淡定咁企響度,呢個技巧完全係行得通,所以每次同佢合作,不論唱歌、幫佢寫歌,都會學到好多嘢。

等咗咁耐,終於推出咗一張屬於自己嘅唱片《The Night Begins》,感覺又係點呢?

真係好感恩,因為真係唔容易,同埋等咗五年,呢個係自己同公司嘅一個決定,因為我一向覺得推出一隻唱片,要話俾人聽,喺人生某個階段劃上一個句號,或者插咗一支旗,所以對我嚟講,自己要等咗四、五年,先搵到一個推動力,同埋搵到主題將全部音樂包裝好,再用一個比較仔細嘅方法去同大家溝通。

咁唔知《The Night Begins》係講啲咩呢?

今次呢隻碟係我第一隻廣東碟,係我第二隻專輯。今次隻碟主題係四年前辭

工,加入環球唱片公司,呢四年間情緒上嘅一個旅程,歌曲亦會講到工作上,或者社交、朋友、愛情方面經歷過情緒上嘅大起大跌,所以呢隻碟係講述自己過去四年嘅生活。

出碟咁開心,Adrian班師弟師妹要同佢舉杯慶祝,有邊個?包括樂隊One Promise,以及新女Jace!

採訪:肥A

攝錄:李玄


鍾意就快D Share啦!