掃呢頁CODE去手機

2019年4月15日 星期一

梁競徽(前名:梁烈唯):惠英紅攞獎 梁競徽爆要等埋佢哋先慶祝 __,惠英紅,梁烈唯,梁競徽,

竟然要紅姐等!藝人梁競徽出席曾志偉的生日派對,問到送甚麼賀禮?他謂:「佢物質上乜都有,非物質嘅志偉最想係見到香港娛樂圈嘅人要團結,好似一家人咁,佢好重 ...


竟然要紅姐等!


藝人梁競徽出席曾志偉的生日派對,問到送甚麼賀禮?他謂:「佢物質上乜都有,非物質嘅志偉最想係見到香港娛樂圈嘅人要團結,好似一家人咁,佢好重視朋友,所以,祝賀佢大家好開心咁,鍾意飲酒就飲酒,鍾意飲茶就飲茶,唱歌就唱歌,如果大家都好開心嘅話,呢個係最好禮物,送畀志偉最好嘅回憶。」

講到梁競徽新劇《鐵探》中角色「快活谷」獲網民稱讚,他開心說多謝大家喜歡這個角色,亦感激大家注意他的工作,所以他繼續是少說話多做事。至於同劇的惠英紅獲金像獎「最佳女配角」,會否相約劇組人為紅姐慶祝?他謂:「大家都經常有約食飯,不過,嚟緊袁偉豪同楊明要去外國拍節目,所以都要等佢兩個返到香港先得。(紅姐獲像會否有利推高收視?)都有一定幫助,加上紅姐都好耐冇拍電視劇,而黑哥(姜皓文)亦係首次拍無綫劇,都係一個好大宣傳,而所有角色都好突出,令大家都好鍾意。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!