掃呢頁CODE去手機

2019年4月8日 星期一

【永世難忘】 嫌300蚊人情太少 林子善叫朋友:上網搵吓去酒店畀幾多 __,林子善,

 林子善被爆嫌朋友畀300蚊人情太少
「洪爺」林子善於去年4月與老婆董佩欣補擺喜酒,在將軍澳某酒店筵開63圍,邀得袁偉豪、馬國明、鄭嘉穎及黃嘉樂等擔任戥穿石,唐詩詠更「反串」加入兄弟團,喜 ...


「洪爺」林子善於去年4月與老婆董佩欣補擺喜酒,在將軍澳某酒店筵開63圍,邀得袁偉豪、馬國明、鄭嘉穎及黃嘉樂等擔任戥穿石,唐詩詠更「反串」加入兄弟團,喜氣洋洋(新聞連結: https://bit.ly/2JgFYgr );怎知事隔1年,今日有讀者向《蘋果》爆料,指當日林子善為$300人情跟朋友反目!



原來當晚擺酒後,林子善曾在社交網留言揶揄友人,對話如下:



林:「你比(畀)我份人情令我永世難忘」

朋友:「自己都唔係好記得」

林:「$300」

朋友:「真係唔係好肯定入咗幾多,印象中好似係$500,如果真係入少咗,親自搵你賠罪!」

林:「我諗你一定係放錯左(咗)錢,人情$300其實我都冇乜所謂,你冇錢我都冇所謂,我請你食飯都冇所謂好閑(閒),最搞笑係你Facebook inbox我話想參與我嘅婚禮,最後一個咁嘅結果,果(嗰)下我同我老婆真係笑咗出嚟。」、「其實人情冇分多與少,做朋友手緊請你都冇所謂,講聲就得,上網搵吓去酒店人情基本比(畀)幾多。」

朋友:「真心對唔住,自己冇睇吓去酒店畀幾多人情,係自己嘅錯!」



對於被爆嫌$300人情數目太少,上網留言唱衰朋友導致反面收場,林子善接受傳媒查詢表示:「哈哈哈,唔係呀,冇反面,我講笑啫,叫佢delete咗個post啦。」記者指已被讀者cap圖爆料,林子善說:「唔好講嘞,費事搞到個friend好冇面,因為佢同我講番,話自己唔知去酒店做幾錢人情,我話算啦,唔緊要,因為佢唔係我個friend,係我個friend嘅friend,咁樣囉。」問到怕唔怕被網民批評?林子善說:「唔怕,因為呢單嘢我唔知,係老婆拆人情時候睇到,我成日都亂噏,只係講笑,網民鍾意點講就點講,冇乜所謂。」



去年林子善補擺喜酒,新娘戴上大大塊金豬牌、5對龍鳳手鐲及2條金鏈,貴氣十足,婚宴更由50圍加到63圍,子善接受訪問時說:「原本50圍咋,之後好多朋友都話嚟,所以加到63圍,冇得再加,都要同一啲想嚟嘅朋友講唔好意思。」對於豪花7位數搞婚禮,子善笑言:「除咗無綫返工外,我出面都有『跑山』搵錢,慳啲使囉,結婚我唔會理賺定蝕。」



【編輯推介】



【六四事件30周年】張學友《人間道》被Apple Music中國區下架

https://bit.ly/2WSKTuc



【開騷講民生】當奴大叫香港有希望 少爺占嘲觀眾係懵仔魚

https://bit.ly/2Vqn6Bf



【每個藝人都有黑粉】鬧自己鬧囡囡尚可忍 伊能靜為fans被騙開火

https://bit.ly/2G7F7zn



【Rock出彩】何超儀孖老公陳子聰high爆舞台 再和盧凱彤隔空對唱

https://bit.ly/2UBK3V8



【復仇者玩HeHe?】 鐵甲奇俠吹雷神耳仔 又調戲美國隊長

https://bit.ly/2I4Q1b0



追蹤真相 守護公義

免費訂閱支持蘋果 4月10日無阻盡覽

https://hk.adai.ly/PMtkKQIUBV

-----------------------------

動腦Q金像獎周

4月8日-12日 10:30PM

Let’s Q the money!Action!

https://hk.adai.ly/zpCd06PPwV



林子善被爆嫌朋友畀300蚊人情太少  去年4月在酒度大排筵席(資料圖片) 去年4月在酒度大排筵席(資料圖片)
 唐詩詠反串做兄弟(網上圖片)

唐詩詠反串做兄弟(網上圖片)
 今年4月,兩人擺酒剛巧一周年(資料圖片)

今年4月,兩人擺酒剛巧一周年(資料圖片)
 林子善在社交網留言:「你比(畀)我份人情令我永世難忘」(讀者提供網上截圖)

林子善在社交網留言:「你比(畀)我份人情令我永世難忘」(讀者提供網上截圖)
 林子善:「我諗你一定係放錯左(咗)錢」(讀者提供網上截圖)

林子善:「我諗你一定係放錯左(咗)錢」(讀者提供網上截圖)
 朋友:「自己冇睇吓去酒店畀幾多人情,係自己嘅錯!」(讀者提供網上截圖)

朋友:「自己冇睇吓去酒店畀幾多人情,係自己嘅錯!」(讀者提供網上截圖)

鍾意就快D Share啦!