掃呢頁CODE去手機

2019年4月8日 星期一

【籠裡雞作反?】皓鑭傳滑鐵盧大台冷處理 SeeSeeTVB倒米力數情節四宗罪 __,TVB,大台,

大台打算挾住《延禧攻略》嘅氣勢,用《皓鑭傳》再搶收視,最後滑鐵盧!成績唔理想,大台梗係唔出聲費事自揭瘡疤啦,話晒4月中就播完由佢默默告一段落啦。點知好 ...




大台打算挾住《延禧攻略》嘅氣勢,用《皓鑭傳》再搶收視,最後滑鐵盧!成績唔理想,大台梗係唔出聲費事自揭瘡疤啦,話晒4月中就播完由佢默默告一段落啦。點知好衰唔衰,大台旗下嘅《See See TVB》竟然出咗條片力數《皓鑭傳》四宗罪,認真倒米呀!

《See See TVB》係大台旗下一個專頁,主要為大台播出節目製作、發佈惡搞片段,例如配合劇集、節目局部片段,重新配過對白內容,變成一段新嘅搞笑片段。

不過,近日就發佈咗一段「皓鑭傳-牽強場面大點閱!」力數劇中四大唔合理情節,包括皓鑭生咗個嬴政BB,啱啱出世但起碼廿磅重唔合理;呂不韋背、腹各被插一劍,仲被踢埋落山,唔死不特止,再現身時連衫都換埋疑似唔連戲;套劇係戰國時代,竟然出現紙張?都算喇,仲有埋隱形墨水添,係好嘢喎;公主雅額頭有大大條疤,唔使磨皮、做激光,畫朵花就可以去疤。

《See See TVB》唔怕方丈份人好小氣,明踩套劇,唔少網民發現條片唔係惡搞,反而認真指出劇集問題,都口講「大膽」,實質欣賞呢個專頁夠「吉士」!不過大台自家製劇集本身都大把呢類牽強位,要數,怕且……


鍾意就快D Share啦!