網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月29日 星期一

【挑戰滑雪】 容祖兒為個唱不停提自己 ︰唔好受傷﹗ __,容祖兒,

【挑戰滑雪】容祖兒為個唱不停提自己︰唔好受傷﹗30分鐘前今集《斌祖二世古》容祖兒同關智斌(Kenny)繼續分別挑戰Ski同Snowboard,呢集祖兒 ...


  • 【挑戰滑雪】 容祖兒為個唱不停提自己 ︰唔好受傷﹗
  • 30分鐘前






今集《斌祖二世古》容祖兒同關智斌(Kenny)繼續分別挑戰Ski同Snowboard,呢集祖兒為保暖,換上豹紋戰衣上陣,勁sharp醒!

上集仲係BB班嘅祖兒嚟到今集仍然好驚青,仲係咁話自己好渣,不過教練Loraine就嚟個愛的鼓勵,「因為今日個場斜啲。」去到較平坦嘅路,佢鼓勵祖兒放手,靠自己滑雪。雖然之後祖兒跌倒過幾次,但佢都無放棄表示好想克服到Ski,仲話覺得自己連仆都仆得好優雅。開始熟練後,祖兒就挑戰邊滑雪邊唱《心之科學》,最後成功無跌倒,完美挑戰成功。

祖兒八月就開演唱會,所以好怕會因為滑雪而受傷,「我做每一個動作都同自己講,唔好受傷,就算受傷都要掩住塊面,所以玩得好拘謹。」滑雪消耗體能大,Kenny話仲攰過喺橫店拍戲,而祖兒就話攰過排舞。


鍾意就快D Share啦!