掃呢頁CODE去手機

2019年4月5日 星期五

【爆相爆片】拜山定示威? 孝子賢孫衝閘入墳場 __,爆相爆片,

拜山定示威?今日清明節不少孝子賢孫,趁7時未封路前,便晨早到達墳場,希望早些拜完山趕返工,但墳場未開咁點好呢,真係難為了一眾孝子賢孫。讀者Leo偕家人 ...


拜山定示威?今日清明節不少孝子賢孫,趁7時未封路前,便晨早到達墳場,希望早些拜完山趕返工,但墳場未開咁點好呢,真係難為了一眾孝子賢孫。讀者Leo偕家人,今早為要趕及封路前(7時)駕私家車到達荃灣華人永遠墳場,清晨6時半便到達墳場外。雖然墳場閘外貼有告示指7時半才開放,但仍有不少掃墓人士7時已到達墳場呆等開門。



Leo坦言拜完山便要趕出九龍返工,所以約了家族其他成員一起到荃灣華人永遠墳場拜山,「我聽人哋講,上年都可早小小入,我哋打工仔,諗住拜完山趕得切返工。」他在未封路前駕車上山,將車泊在附近再行去墳場,其後約6時55分接近7時,開始有巴士上山,陸續有市民到達墳場,當時已有數十人聚集墳場大閘外,閘內有保安員看守。場面有如示威抗議,雙方在閘內外互相對峙。有老人家聲言「好似佔中嗰啲人咁,差唔多,畀人入去好過企喺度!」



約7時15分,站在閘外的一群開始不耐煩,起哄喧鬧,當中一名紅衣嬸嬸率先高呼「衝入去」,然後聯同其他人齊齊推閘,其間有人高呼「哎吔,救命、非禮呀!」站在閘內的保安員且戰且退,並力勸「你哋整親要入醫院」,手持香燭一抽二袋的嬸嬸反而大無畏高聲還擊:「我唔係要入醫院,我哋要食飯,我哋要開工,要搵食!」言下之意表示拜山後趕開工。雙方僵持約5分鐘至7時20分,結果一眾嬸嬸「衝擊」成功,保安員一聲「放」一班掃墓人士最終獲提早10分鐘進入墳場。



追蹤真相 守護公義

免費訂閱支持蘋果 4月10日無阻盡覽

https://hk.adai.ly/PMtkKQIUBV



動腦Q金像獎周

4月8日-12日 10:30PM

Let’s Q the money!Action!

https://hk.adai.ly/zpCd06PPwV



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568





紅衣大媽率先推閘硬闖,保安員奮力抵擋。讀者Leo提供 紅衣大媽率先推閘硬闖,保安員奮力抵擋。讀者Leo提供
 讀者Leo提供

讀者Leo提供
硬闖大媽大叫:「救命、非禮呀!」讀者Leo提供

硬闖大媽大叫:「救命、非禮呀!」讀者Leo提供
雙方僵持約5分鐘,保安員最終開閘放人。 讀者Leo提供

雙方僵持約5分鐘,保安員最終開閘放人。 讀者Leo提供
 墳場未夠鐘開放,一眾掃墓人士在閘外等候。讀者Leo提供

墳場未夠鐘開放,一眾掃墓人士在閘外等候。讀者Leo提供
 讀者Leo提供

讀者Leo提供
 讀者Leo提供

讀者Leo提供

鍾意就快D Share啦!