掃呢頁CODE去手機

2019年4月5日 星期五

何美鈿:回憶返晒嚟!何美鈿晒珍藏《天龍八部》舊照 __,何美鈿,

何美鈿喺微博上載當年拍《天龍八部》時嘅珍藏舊照。1997年嘅經典武俠電視劇《天龍八部》深受觀眾歡迎,而劇內一班演員嘅造型及演出亦令人印象深刻。呢日飾演 ...


何美鈿喺微博上載當年拍《天龍八部》時嘅珍藏舊照。


1997年嘅經典武俠電視劇《天龍八部》深受觀眾歡迎,而劇內一班演員嘅造型及演出亦令人印象深刻。呢日飾演「鍾靈」嘅何美鈿喺微博上載當年拍攝《天龍八部》期間影低嘅舊照,佢留言:「當年TVB從運動隊選到我去香港交流兩年,#天龍八部#是我約滿前的最後一部戲。為了留下美好回憶,特地帶了相機去跟大家拍照,自己默默保存多年!今天這些合影居然重見天日,得到那麼多祝福,心裡(裏)很是高興!特地上來,對大家表示感謝!」

一見到啲相,當年追劇嘅回憶即刻湧番晒出嚟!網民紛紛留言表示好懷念喺公仔箱見到何美鈿嘅日子,仲叫佢復出再拍劇添!反正最近興復古,真係可以考慮吓再出山喎!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!