掃呢頁CODE去手機

2019年4月1日 星期一

李佳芯無綫做茄喱啡 __,李佳芯,無綫,

馬國明及李佳芯與粉絲一齊整盆栽。
馬國明和李佳芯昨日在銅鑼灣出席宣傳活動。馬國明近日開拍新劇,因天雨關係估計推遲到下月中才煞科,女友黃心穎則最近完工,撇甩男友和朋友出埠,馬國明說:「佢 ...


馬國明和李佳芯昨日在銅鑼灣出席宣傳活動。馬國明近日開拍新劇,因天雨關係估計推遲到下月中才煞科,女友黃心穎則最近完工,撇甩男友和朋友出埠,馬國明說:「佢同朋友去玩,5月有工作去巴塞隆拿 ,我完全攝唔到時間去,如果係劇組會殺咗我。」



李佳芯前晚參與演藝人協會慈善晚宴時,向古天樂集郵,她說:「可能到我已好尾聲,佢已經high high哋。」古天樂指演藝人協會將推出手機程式介紹新人,李佳芯笑指:「咁似交友網,好喎,歡迎直接搵我哋。」她透露未加入無綫前亦拍過電影做茄喱啡:「第一次拍電影時得19歲,角色名叫Ivy,飾演秘書,但冇對白,最初入到無綫都係做茄喱啡。」

採訪:卓寶花

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!