掃呢頁CODE去手機

2019年4月1日 星期一

農夫:鄭裕玲退休會冇嘢撈?農夫:如果真係咁咪… __,農夫,鄭裕玲,陸永權,鄭詩君,

藝人鄭裕玲(嘟嘟)與組合農夫出席友邦香港全新「友扣稅懶人全包宴」記者會,他們早前為保險新計劃拍廣告,嘟嘟透露拍攝期間突然爆肚,豪氣指他日退休,不知農夫 ...


藝人鄭裕玲(嘟嘟)與組合農夫出席友邦香港全新「友扣稅懶人全包宴」記者會,他們早前為保險新計劃拍廣告,嘟嘟透露拍攝期間突然爆肚,豪氣指他日退休,不知農夫可以做甚麼,令二人頓時招架不住!農夫對此笑說:「我哋爆肚你會用權威閘住,叫唔好講垃圾。當日嘟嘟爆完即刻思考呢個問題,如果真係咁咪唱吓歌囉,好在佢話暫時未退住。」

陸永笑「阿嫂」視障

談到廣告中要反串着女裝,農夫不禁表示二人企在一起已頂不住,嘟嘟亦揶揄他們肉酸兼不親民,問到C君未婚妻可見其女裝扮相?他抵死地說:「我男裝造型都嚇親啦,但佢接受咗!應該視力好有問題。」陸永也加把嘴指對方有視障及大膽。

C君嗌嘟嘟擺低人情就夠

對於C君稍後結婚,問到嘟嘟會否出席婚宴?她說:「12月嘛!冇嘢做咪去,不過我影完相就走。」C君乘勢追擊:「你擺低人情,唔影相都得,我發番畀你。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!