掃呢頁CODE去手機

2019年4月1日 星期一

楊愛瑾:坐月都咁靚!楊愛瑾出力為囝囝搞生日P __,楊愛瑾,

早前宣布成功「卸貨」誕下B女Emma、湊成一個「好」字的楊愛瑾(Miki),雖然現在坐月中,但同時也為長子Luken的生日勞心勞力,名副其實是「多功能 ...


早前宣布成功「卸貨」誕下B女Emma、湊成一個「好」字的楊愛瑾(Miki),雖然現在坐月中,但同時也為長子Luken的生日勞心勞力,名副其實是「多功能媽媽」。Miki在社交網上載多張為愛兒搞派對的合照,她說由於要坐月不能外出,故在家中舉行了一個生日派對,慶祝Luken兩歲生日,她留言:「希望喺我能力範圍之內比(畀)到美好既(嘅)回憶佢(雖然佢好大機會唔記得!)」她更笑言兒子「好畀面」,和她合照時笑容燦爛!

雖然Miki笑言Luken長大後未必記得兩歲生日如何度過,但她未有敷衍了事,反而一早訂了到會準備精緻小點、蛋糕外,更放有多個印有Luken樣子的氣球布置。不少圈中好友包括鄧麗欣及黃心穎等向Luken送上祝褔外,大批網民更大讚Miki的「坐月Look」不錯,狀態十足,全不像是兩子女之母!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!