掃呢頁CODE去手機

2019年4月1日 星期一

歐陽巧瑩:愚人節晒凸肚!歐陽巧瑩:五個月... __,歐陽巧瑩,

咪神歐陽巧瑩趁住今日愚人節,喺社交網晒凸肚,留言:「好多人問我係咪失左(咗)蹤?好多人見我剪左(咗)頭髮,就問我係咪有好消息,係咪造人成功?好多人見到 ...


咪神歐陽巧瑩趁住今日愚人節,喺社交網晒凸肚,留言:「好多人問我係咪失左(咗)蹤?好多人見我剪左(咗)頭髮,就問我係咪有好消息,係咪造人成功?好多人見到我肥左(咗)就恭喜我 😅😅😅…我宣布 今日正式減肥😎 唔好再恭喜我,唔洗(使)讓座比(畀)我,因為我真係單純地 肥左(咗) 😊 好多磅#愚人節快樂#我冇大肚」網友紛紛留言送祝福,歐陽巧瑩仲笑言自己目測五個月,究竟係咪真係有媽媽呢?

東網聯絡到歐陽巧瑩,問到佢係咪真係有喜,佢話真係肥咗,係時候要減肥,仲自爆肥咗15磅添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!