掃呢頁CODE去手機

2019年4月21日 星期日

許志安黃心穎偷食:指梁裕恆亂講嘢?唐詩詠同馬國明講一句話 __,唐詩詠,安仔,梁裕恆,許志安,馬國明,黃心穎,

唐詩詠透露有關心馬國明!藝人唐詩詠今日拍攝劇集《唐人街》,問到有否關心好友馬國明?她坦言他們有一個群組,大家有在群組中支持他:「講咗一句說話,大家在心 ...


唐詩詠透露有關心馬國明!


藝人唐詩詠今日拍攝劇集《唐人街》,問到有否關心好友馬國明?她坦言他們有一個群組,大家有在群組中支持他:「講咗一句說話,大家在心中。」對於落選港男梁裕恆在社交網站發文撐黃心穎,詩詠隨即在IG表示「要學懂沉默寡言」,問她是否回應對方?詩詠說:「我冇回應任何人,只係提醒自己,有時喺人討論嘅時候,提醒自己唔好亂說話,因為唔關自己事。(梁裕恆亂說話?)我對佢講嘅嘢冇意見,大家都知道呢件事只係關四個人事。」

另外,提到同劇拍擋陳展鵬宣布已為人父,詩詠笑言也估到:「見佢最近咁忙,每日都好趕同好攰,不過我冇問佢,我呢啲好醒目,恭喜佢。都幾好,咁快生咗,佢冇影響我哋套劇進度,佢靜靜雞生咗,冇消失咗。(送禮物畀佢?)會,已經買咗,都係BB嘢。我哋每日都有提展鵬要帶走佬袋同要剪臍帶。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!