網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月14日 星期日

余德丞:清楚余德丞行蹤 余媽媽對蔡思貝評價係… __,余德丞,蔡思貝,

過到媽咪呢關好緊要。藝人余德丞去年突然昏迷入院,他謂自此家人都有一直提點他要小心身體,問到緋聞女友蔡思貝都可有提點?他表示:「有,譬如呢個禮拜拍三、四 ...


過到媽咪呢關好緊要。


藝人余德丞去年突然昏迷入院,他謂自此家人都有一直提點他要小心身體,問到緋聞女友蔡思貝都可有提點?他表示:「有,譬如呢個禮拜拍三、四日外景,再做個job,佢都會叫我小心啲。(佢好了解你行蹤?)我哋會講吓呢個禮拜有咩做咁嘅。」

講到之前他入院,思貝是唯一一個緋聞女友到醫院探他,他大讚對方有情有義:「但唔關有冇嚟探我,只要有問候都係有心意。」問到媽咪可有讚思貝是好女仔?他表示:「媽咪冇乜講,冇乜特別講邊個好唔好。(對你之前啲女朋友冇評語?)佢冇乜嘢,佢覺得我係認真嘅就去拍拖,佢唔想講完之後影響咗我,佢不嬲唔係呢個style嘅人。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!