網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月14日 星期日

【66歲生日】搞齋宴幫寺廟籌款 曾志偉願望:行得食得飲得瞓得 __,曾志偉,

攝影:林賓尼
明天是曾志偉的66歲生日,每年生日志偉除了會開party與好友慶祝外,亦會舉辦生日齋宴籌款,而今年就選址佐敦,舉辦名為「南京定山寺慈善素宴」,多位志偉 ...


明天是曾志偉的66歲生日,每年生日志偉除了會開party與好友慶祝外,亦會舉辦生日齋宴籌款,而今年就選址佐敦,舉辦名為「南京定山寺慈善素宴」,多位志偉的圈中好友如朱潔儀、錢小豪、今屆金像獎獲得專業精神獎的劉允、陳明憙、吳麗珠及張慧儀等亦有出席。



志偉受訪時表示已參加齋宴超過15年:「年年主題都唔同,幫唔同寺廟籌款,大約幫過6、7間。」問到他今次籌款的目標是多少?他說:「5、6百萬左右啦,47圍枱,拍賣一啲佛教嘢。以前仲要搵人買枱,而家啲人主動好多,會打嚟留枱,甚至係留定下年嘅枱。」提到明天是他66歲生日,會如何慶祝?他說:「唔知,交畀其他人搞,4月之星一齊慶祝,但唔知有邊個,上年有錢國偉、衛蘭衛詩兩姊妹。」他又透露近日已開始慶祝生日,更笑言昨晚已經喝醉:「噚晚已經好急速醉咗,近日食咗3、4個蛋糕,其實由前日下午開始安排(慶祝活動),如果搞得好大生日會,又唔知邊個嚟咗,邊個走咗,所以分開搞,如果8點幾就醉咗就冇意思啦。」問到囝囝曾國祥及其女友王敏奕如何幫他慶祝?他說:「冇喎,佢哋未必正日慶祝喎,都未知佢哋係咪會嚟,總之生日願望就係行得食得飲得瞓得。」



至於今日亦有到場的張慧儀,表示自己是第二年參加:「M club今晚有張枱,不過就唔知有邊個成員會出席,總之今日有時間就當大家嚟聚吓,M Club間唔中都有聚會,今次好難得唔使開工。」她又表示月底會為Viu TV拍劇,不過暫時就不能透露太多,問到即將開拍的劇集對她有何吸引?她說:「因為個角色好有挑戰性,舊年套《荷里活有個大老千》出咗街後,自己都物色一個有挑戰性嘅新角色,點知就開口中,所以就接咗。」問到如何跟志偉慶祝生日?她說:「聽日有個party,但自己就出席唔到,睇吓今晚同佢開開心心食餐飯之後有冇特別安排。」



近年也有參加齋宴朱潔儀,則指自己亦曾試過食素,不過可能因身體未完全接受,所以會見暈,她透露現正忙於籌備年底舉辦的畫展。



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



攝影:林賓尼 明天生日的曾志偉笑言,昨晚慶祝時已極速飲醉。 明天生日的曾志偉笑言,昨晚慶祝時已極速飲醉。
張慧儀因明天要開工,所以不能去志偉的生日party。

張慧儀因明天要開工,所以不能去志偉的生日party。
吳麗珠

吳麗珠
朱潔儀

朱潔儀
鄧兆尊

鄧兆尊
劉允、錢小豪

劉允、錢小豪
張國強

張國強
歐瑞偉

歐瑞偉

鍾意就快D Share啦!