掃呢頁CODE去手機

2019年4月18日 星期四

【安心偷食】多謝Sammi原諒許志安 黃柏高:他已經痛定思痛 __,Sammi,【安心偷食】,安仔,許志安,鄭秀文,黃柏高,

【安心偷食】多謝Sammi原諒許志安黃柏高:他已經痛定思痛14分鐘前在Sammi鄭秀文決定原諒許志安「安心偷食」一事後,許志安所屬經紀公司--太陽娛樂 ...


  • 【安心偷食】多謝Sammi原諒許志安 黃柏高:他已經痛定思痛
  • 14分鐘前




在Sammi鄭秀文決定原諒許志安「安心偷食」一事後,許志安所屬經紀公司--太陽娛樂文化的董事總經理黃柏高先生,隨即作出以下回應:

好開心Sammi可以原諒安仔,畀多次機會佢,好多謝Sammi。我都好希望記者朋友可以幫手,停止一些揣測、失實嘅報導,不要再令事件發酵,再傷害到任何人,亦好希望大家同記者朋友可以畀多次機會安仔。他已經痛定思痛,時間會證明他會以行動重新做人,多謝大家。


鍾意就快D Share啦!