掃呢頁CODE去手機

2019年4月18日 星期四

【安心偷食獲原諒】蘇永康喺Sammi ig同網民展開罵戰 __,Sammi,蘇永康,鄭秀文,

【安心偷食獲原諒】蘇永康喺Sammiig同網民展開罵戰35分鐘前「安心偷食」隨住受傷最深的鄭秀文,今日開腔在ig道出對婚姻真締的睇法,不會因另一半許志 ...


  • 【安心偷食獲原諒】蘇永康喺Sammi ig同網民展開罵戰
  • 35分鐘前




「安心偷食」隨住受傷最深的鄭秀文,今日開腔在ig道出對婚姻真締的睇法,不會因另一半許志安出軌而放棄伴侶。留言一出,好多人都替許氏夫婦繼續一起而開心,紛紛在Sammi ig留言支持祝福,當中包括Big Four成員之一的蘇永康。

豈料有網民留言叫蘇康睇實佢個兄弟,蘇康沉不住氣一應機,即刻在Sammi ig變成罵戰,甚至燒埋蘇康曾吸毒及離婚的舊帳,茅頭轉向他。亦有網民見狀,勸大家一人少句,不要在Sammi的ig嗌交。

其實「安心偷食」爆出後,主角的家人朋友都中槍,黃心穎兩位家姐的ig被人洗版狂鬧,繼而跟黃心穎撞樣的蔡一智,及曾被途人將他與許志安混淆的杜德偉都成「罪人」,無辜成網民發洩對象。


鍾意就快D Share啦!