掃呢頁CODE去手機

2019年4月18日 星期四

許志安黃心穎偷食:畀心安仔成箭靶 蘇永康同網民開火 __,安仔,蘇永康,許志安,郭晉安,黃心穎,

康仔為咗安仔同網民罵戰!歌手鄭秀文開腔發文表態原諒老公,不少圈中好友都紛紛留言讚好,當中許志安好友蘇永康亦有畀「心」以示支持,但卻因而形成與網民罵戰。 ...


康仔為咗安仔同網民罵戰!


歌手鄭秀文開腔發文表態原諒老公,不少圈中好友都紛紛留言讚好,當中許志安好友蘇永康亦有畀「心」以示支持,但卻因而形成與網民罵戰。事緣有網民在蘇永康留言下面,翻摷他過往有不良嗜好來談,又指他「結完又離 離完又結 不知所謂。」結果觸動蘇永康留言還擊。

有網民指他「不喜歡別人評論,可以不做公眾人物」、「你都識講人地既(嘅)事唔關你事,咁你走出黎(嚟)多嘴做乜呀?蘇永康?who?」蘇永康持續對留言逐一還擊,指「呢啲只係我與我太太嘅事用不着妳多嘴,妳咪噏囉!」、「妳有妳生活我有我忙碌⋯祝您青春常駐,合家身體健康⋯⋯講完!」、「咁你又對在下有乜意見呀?願聞其詳。」

有網友更不客氣留言「大家傾得咁開心,你又可以繼續凸顯你既(嘅)賤格精神,我地(哋)又繼續食花生,多謝你都黎(嚟)唔切添。」蘇永康亦不客氣「咁食花生因住哽(骾)親呀⋯你返去點燈啦。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!