掃呢頁CODE去手機

2019年4月18日 星期四

許志安黃心穎偷食:鄭秀文原諒許志安 梁漢文:睇到好感動 __,安仔,梁漢文,許志安,鄭秀文,黃心穎,

梁漢文希望呢件事可以盡快平息。許志安(安仔)被爆背妻「偷食」黃心穎,事件擾攘三日,安仔終獲老婆鄭秀文(Sammi)原諒,作為安仔及Sammi好友的梁漢 ...


梁漢文希望呢件事可以盡快平息。


許志安(安仔)被爆背妻「偷食」黃心穎,事件擾攘三日,安仔終獲老婆鄭秀文(Sammi)原諒,作為安仔及Sammi好友的梁漢文回覆東網說:「其實馬國明講得好啱,只有Sammi先有資格去為呢件事發言,所以我哋一班朋友先唔去回應事件,希望件事唔會再因為一啲回應繼續再發酵落去,睇到Sammi呢一段短短文章覺得好感動,亦希望呢件事可以盡快平息,所有嘢可以重回正歸,讓Sammi可以盡快投入佢嘅演唱會工作,其他嘢就留番畀佢哋兩位當事人去處理。」

至於經理人黃柏高(Paco)說:「好開心Sammi可以原諒安仔,畀多次機會佢,好多謝Sammi。我希望記者朋友可以幫手,停止一些揣測、失實嘅報道,不要再令事件發酵,再傷害到任何人,亦好希望大家同記者朋友可以畀多次機會安仔,他已經痛定思痛,時間會證明他會以行動重新做人,多謝大家。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!