掃呢頁CODE去手機

2019年5月12日 星期日

母親節2019:鄭嘉穎晒阿媽靚相 網友:咁似陳凱琳嘅 __,鄭嘉穎,陳凱琳,

又估你唔到喎。今日係母親節嘅大日子,唔少孝順仔孝順女都同媽媽慶祝。啱啱榮升爸爸冇耐嘅藝人鄭嘉穎,就喺社交網發文多謝生命中最重要嘅兩位母親,分別係自己媽 ...


又估你唔到喎。


今日係母親節嘅大日子,唔少孝順仔孝順女都同媽媽慶祝。啱啱榮升爸爸冇耐嘅藝人鄭嘉穎,就喺社交網發文多謝生命中最重要嘅兩位母親,分別係自己媽媽及太太陳凱琳(Grace),留言:「我心目中兩個最美麗的母親!祝母親節快樂。」而Grace亦有冧爆回覆:「I love you!(我愛你)」嘉穎仲晒出媽媽嘅舊照及Grace嘅抱B照,唔少網友都話嘉穎媽媽簡直係大美人,仲話同Grace勁似樣,難怪佢咁錫老婆啦。

另外,出名孝順嘅佘詩曼亦晒出同媽媽嘅合照,並留言指媽媽永遠都係佢最好嘅朋友,仲大讚對方係最好嘅母親。至於無綫藝人羅天宇亦孖住細佬胡㻗同媽媽慶祝,齊齊送上母親節蛋糕,非常溫馨。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!