掃呢頁CODE去手機

2019年5月12日 星期日

袁偉豪:唔係張寶兒!袁偉豪認想同第二個女人慶生 __,張寶兒,慶生,袁偉豪,

嗱,講清楚好喎!藝人袁偉豪(Ben)尋日(10日)38歲生日,佢就約埋「將軍澳福利會」一班會友胡定欣、胡蓓蔚、單立文齊齊慶生,咁當然都唔少得女友張寶兒 ...


嗱,講清楚好喎!


藝人袁偉豪(Ben)尋日(10日)38歲生日,佢就約埋「將軍澳福利會」一班會友胡定欣、胡蓓蔚、單立文齊齊慶生,咁當然都唔少得女友張寶兒啦,Book好晒餐廳準備晒Cake,都真係唔話得,之後又齊齊合照,而Ben同張寶兒齊孖到實煙韌切蛋糕,當眾放閃。不過……喺咁重要嘅日子,Ben就喺社交網吐心聲,講到出口生日佢其實係想同第二個女人慶祝…

Ben口中嘅女士,其實係指佢媽媽,趁住今日母親節,佢都好識做咁冧媽媽,大晒孝順仔一面:「其實每年生日朋友問我想怎樣慶祝?想要乜嘢禮物?其實我只想簡簡單單跟大家吃飯聚一聚,我已經係滿足!因為生日其實應該要為我媽媽慶祝一下,因為生我出來的人是我媽媽👩感激有你們福利會的朋友 P.S 過去一年我活得很充實」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!