掃呢頁CODE去手機

2019年5月12日 星期日

【陳禎令父母更甜蜜】同陳國邦結婚十年保鮮 羅敏莊:老公對呢個家好滿足 __,羅敏莊,陳國邦,

【陳禎令父母更甜蜜】同陳國邦結婚十年保鮮羅敏莊:老公對呢個家好滿足46分鐘前陳國邦同羅敏莊結婚十週年,寶貝女陳禛都已經六歲。一家三口經常喺fb分享家庭 ...


  • 【陳禎令父母更甜蜜】同陳國邦結婚十年保鮮 羅敏莊:老公對呢個家好滿足
  • 46分鐘前




陳國邦同羅敏莊結婚十週年,寶貝女陳禛都已經六歲。一家三口經常喺fb分享家庭樂,確係好鬼sweet。

最近一家三口影家庭相,亦係阿邦夫妻紀念結婚十週年,兩公婆鏡頭前甜蜜咀咀,鬼馬嘅陳禎搞笑地用手遮眼,唔敢睇。阿女遺傳咗父母嘅演藝天份,對住鏡頭真係表情多多,仲表演埋打觔斗,好身手喎。

婚姻踏入十週年,保鮮如一,羅敏莊說出一個溫暖家庭的味道:「我們夫婦還是很甜蜜,有了陳禛後更加sweet。老公去了大陸工作,但每左也要視像見我們,看到他笑就知道他有這個家很滿足。女兒漸漸長大,但是還有童真,在Iron man未講:『I love 3000』之前,她已常常跟我們說:『I love u hundred,l love u thousand, I love u million…..』現在最新是:『I love u infinity.』。」

Photo:byben

Makeup:Meegan Seak

Hair:Taylor Wan

Styling:Simon Chow


鍾意就快D Share啦!