掃呢頁CODE去手機

2019年5月18日 星期六

周潤發:愈跑愈精靈!發哥孖靚靚行住山賀64歲牛一 __,周潤發,發哥,精靈,袁詠儀,靚靚,

開心就係咁簡單~影帝周潤發(發哥)愛行山又愛自拍就係人都知,今日嚟到發哥64歲生日正日,年年都低調慶生嘅佢,就決定用佢至愛嘅方式去慶祝,冇錯,就係行住 ...


開心就係咁簡單~


影帝周潤發(發哥)愛行山又愛自拍就係人都知,今日嚟到發哥64歲生日正日,年年都低調慶生嘅佢,就決定用佢至愛嘅方式去慶祝,冇錯,就係行住山過!要活出健康人生,一班好友嘅陪伴都係關鍵因素,所以發哥都嗌齊人,一於一行23人身體力行行山當賀壽。

咁去得行山喇,又點少得Selfie呢?有份同行嘅袁詠儀(靚靚)就喺社交網晒靚相,例牌主角發哥揸機,相中見團隊入面仲有張智霖、鮑起靜、周家怡、廖啟智等藝人,陣容真係唔嘢小,靚靚仲化身「孖辮妹」Young爆示人,係幾Kawaii喎!之後佢哋就去開餐,成班人為發哥準備咗壽包做生日蛋糕,又整咗個牌仔寫住「發哥 Happy Birthday!愈跑愈精靈!愈跑愈Sharp醒!」真係睇見都Feel到個氣氛幾咁熱烈!

發哥,生日快樂呀~




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!