掃呢頁CODE去手機

2019年5月18日 星期六

訪問披頭四:叫佢哋去紅燈區 __,

Uncle Ray家中的牆上掛滿當年披頭四給他的親筆簽名雜誌。
1924年在港出生的UncleRay,17歲時因日軍佔領香港,隨母親到澳門生活,也因此展開音樂之路:「我喺澳門四年乜都學,阿媽喺廚房做師傅,我就幫手, ...


1924年在港出生的Uncle Ray,17歲時因日軍佔領香港,隨母親到澳門生活,也因此展開音樂之路:「我喺澳門四年乜都學,阿媽喺廚房做師傅,我就幫手,嗰時我鍾意玩鼓,喺廚房度打啲沙煲罌罉。」在澳門生活艱難,Uncle Ray每年最開心的時刻,就是除夕夾錢開倒數party,請樂隊玩音樂,他還會躲在屏風睇住鼓手。

相關新聞:【開咪70年】訪問粒粒巨星



當年Uncle Ray訪問披頭四的錄音帶,仍保存至今。 當年Uncle Ray訪問披頭四的錄音帶,仍保存至今。

胞兄介紹入麗的

返港後,Uncle Ray在銀行做文員,收工後夾band打鼓,工作枯燥乏味;1949年在胞兄介紹下,到麗的呼聲做DJ,名正言順投入他的音樂世界。60年Uncle Ray轉投香港電台,70年開始主持播放至今的《All the Way with Ray》,更成為香港最長壽電台節目。

Uncle Ray人生最難忘的事,是64年到英國BBC電台受訓期間,跟披頭四做訪問。Uncle Ray回味三度跟這隊殿堂級樂隊相處的時光:「最肯同人講嘢係保羅麥卡尼(Paul McCartney),約翰連儂(John Lennon)好少出聲,佐治夏里遜(George Harrison)仲少出聲,好似唔喺度咁,靈高史達(Ringo Starr)就好似個癲佬咁,喺度又得,唔喺度又得。保羅問我:『Where are you from?』我話香港,佢話:『啱啦,我哋就嚟去香港啦。』問我有乜介紹,我講笑叫佢哋一定要去灣仔紅燈區。」

閒時最愛聽Jazz的Uncle Ray偶像是貓王皮禮士利(Elvis Presley),他自豪的說:「有一個老細叫Norman Granz,佢成立咗個label叫Pablo,全部最出名嘅Jazz musician、singer都係join佢label,佢第一次嚟香港,我訪問咗佢,講咗好耐好耐,佢話好少人咁聰明。」




鍾意就快D Share啦!