掃呢頁CODE去手機

2019年5月6日 星期一

《家有B事》:【家有B事】郭穎兒生B搞到抑鬱! __,郭穎兒,

郭穎兒靠母性企番起身!藝人郭穎兒(CeliaK.)亮相東網巨星節目「余仁生特約」《家有B事》,自從為老公李冠鋒誕下大女Galia及細女Lia,Celi ...


郭穎兒靠母性企番起身!


藝人郭穎兒(Celia K.)亮相東網巨星節目「余仁生特約」《家有B事》,自從為老公李冠鋒誕下大女Galia及細女Lia,Celia可說放下藝人工作,全力留家相夫教女,成為人母後「人生大逆轉」,曾出現產前及產後抑鬱,囡囡的出世令她明白到「為母則強」道理,自己隨即飛快成長。

她說:「初初轉做全職媽咪,心情好忐忑,覺得自己明明係人哋個女,但咁快就要去照顧第二個女,好唔適應,所以大女出世嗰陣都好難以置信,擔心到有抑鬱,不過做人媽咪責任重大,亦係呢種母性令我企番起身。」

Celia把女兒放第一位,自爆曾到戲院睇戲時因唔捨得囡囡而中途離場,「我記得生大女三個月左右,同我先生去睇戲,睇咗十幾分鐘,個心就好唔舒服,覺得好內疚,覺得自己掉低咗佢,即刻起身衝番屋企,依家諗返起覺得好搞笑,但相信係每個媽媽必經嘅階段。」想知兩女之母仲有咩心路歷程?快啲睇《家有B事》




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!