網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月25日 星期六

黃婉曼:追住飲人奶!黃婉曼宣布二女出世 __,黃婉曼,

今次大女正式做家姐喇!恭喜!前天氣女郎黃婉曼(Icy)榮升第二任媽咪,恭喜恭喜!二女叫Kaitlyn,出世時重7磅幾,Icy開心地說:「囡囡手指腳趾都 ...


今次大女正式做家姐喇!恭喜!


前天氣女郎黃婉曼(Icy)榮升第二任媽咪,恭喜恭喜!二女叫Kaitlyn,出世時重7磅幾,Icy開心地說:「囡囡手指腳趾都好長,仲有好叻飲奶。」她說大女看見妹妹一刻,先是好奇,後才興奮,她說聽朋友說要代妹妹送禮物給大女,發覺非常有效,笑說大女收禮物時好開心,仲大方分享她最愛的乳酪糖,她說:「覺得之前嘅準備功夫冇白費到,之前好勤力同大女講一本叫做『你要做姐姐了』嘅故事書,畀家姐知道BB餓和喊要飲奶,要幫BB換尿片,以後大女有個伴,姐妹可以講心事係我嘅願望。」

Icy接受東網電話訪問時,提到BB叫Kaitlyn,她說:「因為大女叫Kyra,所以跟番用K字頭,Kaitlyn係我同老公一齊諗,係有純潔和清純嘅意思,女仔清清純純就好,(BB似邊個?)都係似我老公,基本上佢同大女出世時幾乎一樣,兩個都似老公,有老公前世情人嘅影子,不過朋友話女大十八變嘅。(兩年抱兩,再接再厲追個仔要似你?)抖抖先,不過男仔似老公好啲,到時全屋都似晒佢。」

她說今胎仍是開刀生,過程十分順利,讚醫生手勢好好,原本佗B時胃口不佳,但估不到BB出世也有七磅多,而且一出世就追人奶飲,她說:「大女出世時唔肯飲人奶,擔心咗一輪,今胎BB就好肯飲,第一日就可以埋身喂人奶,輕鬆好多,上胎自己奶水唔夠,原本諗住今胎順其自然,預備咗畀奶粉佢飲,點知佢肯飲,好有滿足感,原來個個唔同,第二胎同第一胎都唔一樣。」提到她的麵包Kitchen已裝修得七七八八,預計下月soft opening,她說這段時間要乖乖地坐月,故已叫定朋友去試食,畀意見。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!