網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月25日 星期六

廖安麗:廖安麗與前夫合體 周美鳳台灣洗滌心靈 __,周美鳳,廖安麗,

周美鳳(左)與廖安麗、曾志偉、余安安等人到台灣學佛法。藝人廖安麗與早年到台灣出家的前夫葉青霖(釋常霖)在台灣合體,同行還有多位藝人包括曾志偉、余安安、 ...


周美鳳(左)與廖安麗、曾志偉、余安安等人到台灣學佛法。


藝人廖安麗與早年到台灣出家的前夫葉青霖(釋常霖)在台灣合體,同行還有多位藝人包括曾志偉、余安安、姜大衛、李琳琳和周美鳳等。其實四年前開始,他們每年都會到台灣學佛法,是次更有逾百人同行,頗為熱鬧。

周美鳳在社交網晒出與釋常霖、衍偉法師和惟晟法師出發時的照片,惟晟法師原名秦蔚文曾經是模特兒,早年出家,周美鳳接受東網訪問時,表示:「因為連炎輝保險公司同事攞咗大獎,就嚟台灣旅行順便朝聖,我係跟大隊,嚟到先知咁多人,幾好呀!離開香港幾日,淨化吓,洗滌心靈。志偉好多年前嚟呢度短期出家,星雲大師係佢老師,我自己都歸依咗星雲大師,但未嚟過佛光山,今次一班好朋友,梗係嚟大家好隨緣,食吓住吓聽吓課堂,好開心。(惟晟法師都有嚟?)係呀,我識咗佢三十幾年,以前一齊玩,佢出咗家之後我都未同佢去過旅行,今次好開心,有三位法師同我一齊嚟學習同修行,好有意義,學得幾多得幾多。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!