掃呢頁CODE去手機

2019年5月22日 星期三

葡超:人間悲劇!卡斯拿斯老婆證實患癌 __,癌,

西班牙傳奇門將卡斯拿斯,今個月初喺訓練期間因為心臟病發幾乎冇命,勢估唔到呢位波圖門將嘅老婆莎拉,亦面對死神嘅挑釁!現年35歲嘅莎拉周二(21號)喺社交 ...




西班牙傳奇門將卡斯拿斯,今個月初喺訓練期間因為心臟病發幾乎冇命,勢估唔到呢位波圖門將嘅老婆莎拉,亦面對死神嘅挑釁!現年35歲嘅莎拉周二(21號)喺社交網證實,佢被確診患上惡性卵巢癌,並已經立即進行手術,未來一段時間要同癌魔戰鬥。

延伸閱讀:【球壇金童玉女 世紀一吻感動全球】

https://bit.ly/2HPntQC 

莎拉喺社交網表示:「當我哋仍未從一個驚嚇中恢復,生命又再畀另一次驚嚇我哋。今次輪到我,呢6個字母我真係寫唔出...幾日前我做身體檢查,醫生發現我嘅卵巢有惡性腫瘤,即刻就做手術,依家情況OK,但未來幾個月仍然要同癌魔作戰。我好冷靜,我知道條路好難行,但有信心會得到美好結局。」

卡斯拿斯今個月初心臟病發入院後,已經無礙出院,不過足球生涯可唔可以延續仍係未合之數。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!