網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月11日 星期六

袁偉豪:《鐵探》續前緣!袁偉豪君馨封最佳螢幕情侶 __,《鐵探》,袁偉豪,

袁偉豪同王君馨獲網友封為最佳螢幕情侶!無綫劇集《鐵探》尋晚播出大結局,相信大家對「垶Sir」袁偉豪(Ben)上訴得直大感痛快,而「老婆」王君馨對佢不離 ...


袁偉豪同王君馨獲網友封為最佳螢幕情侶!


無綫劇集《鐵探》尋晚播出大結局,相信大家對「垶Sir」袁偉豪(Ben)上訴得直大感痛快,而「老婆」王君馨對佢不離不棄,亦相當令人動容。今日係Ben嘅38歲生日,王君馨喺社交網為好拍檔慶生,仲分享咗啲拍攝花絮並留言:「大家知唔知,原來呢一場碼頭戲就係全套鐵探最尾嘅一場戲。嗰日見到垶Sir,嘩咗一下,睇到佢咁多個月嘅努力沒有白費,效果驚人!戥呢位好拍檔開心和驕傲。好開心係呢套劇裏面可以做你老婆呢個角色,可以一直睇住你嘅journey。😊 尋日終於播完大結局,因為拍緊唐人街,冇得喺現場祝你生日快樂,上年拍攝鐵探的第一場就是你生日😆,真係好橋,希望呢套劇集就係你最好嘅生日禮物!Happy Birthday Ben! 🎂 繼續做你喜歡做的事!支持你!👊💪」

網友除咗紛紛留言祝Ben生日快樂之外,仲大讚佢哋好襯:「你哋真係有夫妻相好襯,今年最佳螢幕情侶係你哋喇,之前牙佬花曼都係咁襯,今次仲襯!」亦有唔少網友話期待佢哋再合作,仲話之前喺劇集《城寨英雄》佢兩個最後陰陽永隔,今次《鐵探》又係咁,下次一定要Happy Ending呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!