網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月11日 星期六

【終於有劇本睇上眼】劉嘉玲抱怨老公挑剔 爆梁朝偉隨時開工拍電影 __,劉嘉玲,梁朝偉,

攝影:林賓尼
劉嘉玲、溫碧霞與何倍倩等今日到中環出席商場展覽活動,嘉玲以一身活力打扮到場。剛剛完成劇集《半生緣》宣傳的她,透露丈夫兼旗下藝人梁朝偉終於有新動向:「近 ...


劉嘉玲、溫碧霞與何倍倩等今日到中環出席商場展覽活動,嘉玲以一身活力打扮到場。剛剛完成劇集《半生緣》宣傳的她,透露丈夫兼旗下藝人梁朝偉終於有新動向:「近期有啲頭緒,終於有劇本令佢有興趣,經理人真係唔易做。有啲劇本我覺得好好,但係佢都係唔滿意,所以終於有個劇本吸引到佢,我好興奮。」她表示假如成事,將在這兩個月開工拍攝:「係合拍電影,之前未做過嘅角色。」



梁朝偉將於下月27日生日,問到如果開工,生日將在工作中度過?劉嘉玲笑謂:「冇所謂,咁大年紀唔好提佢,除非大壽。不過你哋都計到,佢大我3年,都近60,近呢個年紀最緊要健康同快樂。」



問劉嘉玲屆時會否陪梁朝偉開工?她坦言從前沒有陪開工的習慣,但現時身份不同:「如果佢有需要,幫佢安排生活,我都會去幫佢安排住嘅酒店同埋食嘅嘢。」她笑指這是最大挑戰,更爆梁朝偉很多要求、投訴和不滿,更揚言:「如果我劈炮唔撈,佢都幾麻煩。」



劉嘉玲稱沒有人比自己更了解梁朝偉:「佢奄尖又唔講道理,因為個個都就晒佢,連佢阿媽都就佢,但係有時你都要受下,世界唔係一面好,好似人哋要求幾時開工,佢就話唔得,因為要準備語言、角色同埋狀態,聽落又好似好合理,都冇得反駁佢。」





《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



攝影:林賓尼 劉嘉玲為老公梁朝偉擔任經理人工作,嫌老公挑剔。 劉嘉玲為老公梁朝偉擔任經理人工作,嫌老公挑剔。
梁朝偉睇中新劇本,劉嘉玲表示興奮。

梁朝偉睇中新劇本,劉嘉玲表示興奮。
劉嘉玲說如果偉仔開工要人安排食宿,她都會陪着同行。

劉嘉玲說如果偉仔開工要人安排食宿,她都會陪着同行。
劉嘉玲笑說她劈炮唔撈,偉仔會好麻煩。

劉嘉玲笑說她劈炮唔撈,偉仔會好麻煩。

鍾意就快D Share啦!