網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月11日 星期六

英超Fever:民選隊長感動告別 靴里拉官宣離開曼聯 __,曼聯,

曼聯「民選隊長」安達靴里拉,拍片正式宣布季尾離開紅魔鬼。呢名西班牙中場,同球會一直傾唔成新合約,將以自由身離開。向以堅毅不屈而且勁有鬥心見稱嘅靴里拉, ...




曼聯「民選隊長」安達靴里拉,拍片正式宣布季尾離開紅魔鬼。呢名西班牙中場,同球會一直傾唔成新合約,將以自由身離開。向以堅毅不屈而且勁有鬥心見稱嘅靴里拉,深受曼聯球迷歡迎,認為佢比保羅普巴貢獻更大,而且應被選任為隊長。可惜紅魔鬼並冇留住呢名鐵血中場,魔迷紛紛於網上留言,不滿球會決定。

安達靴里拉剛於社交網上鋪出影片,交代自己將會離開奧脫福:「我嘅心係紅色,當我初加盟曼聯、第一次着上紅魔波衫後,已深深認清呢一點。曼聯全球擁有數不盡嘅球迷,佢哋都尊重球員,會記住球員為球會付出一切。每次佢哋唱起我個名,都會覺得好特別。當感受到佢哋嘅認同,我感到無比驕傲。」

「每次我代表曼聯上陣,無論最後贏定輸,又或者無法上陣都好,都深深感受到球會對我嘅意義。我曾為曼聯落場接近200場賽事,每一場都會記於心底。為全英國最偉大球會上陣,實在係無上光榮。我好多謝呢5年,曼聯為我帶來嘅所有嘢。」

安達靴里拉今年29歲,曾效力薩拉戈薩同畢爾包,14年開始轉投曼聯,其間於聯賽上陣132場射入12球,本季於後摩連奴時代曾成為新帥蘇斯克查心目中嘅正選。預料佢將以自由身,下季轉投法甲豪門巴黎聖日耳門。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!