掃呢頁CODE去手機

2019年5月17日 星期五

【爆相爆片】鼎爺中環食肆遭黑衣人搗亂 紙紮公仔放門口追債 __,李家鼎,爆相爆片,鼎爺,

(左:資科圖片、右:讀者提供圖片)
李家鼎(鼎爺)為大台主持飲食節目《阿爺廚房》,大受歡迎,煮到第2季就獲投資者邀請合作開私房菜,兩年前在銅鑼灣開張,上年再和生意拍檔在中環開新店,但日前 ...


李家鼎(鼎爺)為大台主持飲食節目《阿爺廚房》,大受歡迎,煮到第2季就獲投資者邀請合作開私房菜,兩年前在銅鑼灣開張,上年再和生意拍檔在中環開新店,但日前其中環食店「鼎・會館」發生滋擾事件,有人帶同一對紙紮公仔踩上門追債。



《蘋果》讀者邱先生透過《爆相爆片》,表示鼎爺的中環食店,日前在營業期間,有十多位穿黑衣的大漢上門,其中有人手持一對寫上了「譚XX」姓名的紙紮公仔,在食肆內橫行霸道,大叫某人欠債還錢,邱先生講述事發經過:「母親節嗰日,有十幾個黑社會,拎住紙紮公仔,喺店入面行嚟行去,一路大嗌嗰個人個名,個名有寫喺個公仔度。」



邱先生續指店內的食客都很好奇在看熱鬧,但沒有人被嚇倒要結賬離開,反而坐貴賓房的食客即刻埋單,他還說:「嗰班人兜咗幾個圈之後,就將對紙紮公仔放咗喺門口,然後大聲話『唔准郁呀』,所以啲侍應都唔敢上前制止或者拎走對公仔,擾攘咗一輪之後,佢哋就走晒。」



前日記者去到位於中環的「鼎.會館」查詢,問到母親節當晚是否有人送上紙紮公仔及有否報警處理等問題?餐廳經理均以「我哋唔方便透露」作回應。

-----------------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

---------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let’s Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(左:資科圖片、右:讀者提供圖片) 食客好奇張望一對紙紮公仔(讀者提供圖片) 食客好奇張望一對紙紮公仔(讀者提供圖片)
客人光顧期間,一對紙紮公仔仍擺放着。(讀者提供圖片)

客人光顧期間,一對紙紮公仔仍擺放着。(讀者提供圖片)
放於門口當眼處(讀者提供圖片)

放於門口當眼處(讀者提供圖片)
中環食店有鼎爺紙牌公仔作生招牌(攝影:曾明)

中環食店有鼎爺紙牌公仔作生招牌(攝影:曾明)
鼎爺煮得一手好菜受讚賞(資科圖片)

鼎爺煮得一手好菜受讚賞(資科圖片)
兩年前銅鑼灣店開張時,鼎爺和譚玉瑛及生意拍檔合照(鼎爺私房菜fb圖片)

兩年前銅鑼灣店開張時,鼎爺和譚玉瑛及生意拍檔合照(鼎爺私房菜fb圖片)

鍾意就快D Share啦!