掃呢頁CODE去手機

2019年6月14日 星期五

張堅庭:示威者真愛港「和平是最堅毅的力量」 __,張堅庭,

張堅庭前日早上在禮賓府空地拍片讚賞年輕人比他更愛香港。互聯網圖片
張堅庭前日早上在禮賓府空地拍片讚賞年輕人比他更愛香港。互聯網圖片港府前日堅持就《逃犯條例》修例二讀,引爆民怨,不少年輕一輩到金鐘示威,其後警方向手無寸 ...


港府前日堅持就《逃犯條例》修例二讀,引爆民怨,不少年輕一輩到金鐘示威,其後警方向手無寸鐵的示威者行使暴力,變成流血事件。昨日黃耀明便指摘林鄭月娥「詐儍扮懵」,而示威當日早上,張堅庭在禮賓府空地拍片,讚年輕人比自己更愛港,同時以「和平是最堅毅的力量」為題上載短片作鼓勵。

相關新聞:林海峰寸林鄭請教Master

導演張堅庭連日為反送中表態,繼周日上街遊行,前日早上也以「做一流世界公民,和平是最堅毅的力量」為題,拍片向示威的年輕人作出呼籲,要冷靜克制,但想不到前日還是發生警民衝突,警方向示威者出動布袋彈、橡膠彈和催淚彈,黃耀明昨日就在網上,貼上接受訪問時哽咽的林鄭照片,留言:「唔好詐儍扮懵啦,世上有幾多虐待兒童事件,下毒手的都是失去常性的『慈父』『慈母』?」



張堅庭連日為反惡法發聲,周日也上街遊行。資料圖片 張堅庭連日為反惡法發聲,周日也上街遊行。資料圖片
黃耀明為反惡法上街,昨日在網上向林鄭聲討(下圖)。互聯網圖片

黃耀明為反惡法上街,昨日在網上向林鄭聲討(下圖)。互聯網圖片

挖苦林鄭「驕傲」

而張堅庭揀選在禮賓府前空地拍攝的短片,也向林鄭揶揄,他說:「我企喺度諗緊,林鄭月娥每晚喺度休息,今日嘅處境令香港同政府有一個對立,究竟佢心情係點?佢同香港人距離好似突然咁遠。」張堅庭自嘲和林鄭一樣「離地」,並說:「香港官員三大阿頭,由林鄭月娥開始,佢完全冇用同巿民溝通技巧,佢嘅面容好冷漠,說話好冇同情心,可以話冇禮貌,用廢話得罪晒所有專業人士,佢唔會理解香港人嗰種恐懼,今次香港人係集體恐懼。」他還提到石禮謙「撻定事件」,指出他在這敏感時間做出這個決定,意味想給香港政府示威。

張堅庭還指自己不及示威一班熱血年輕人愛港,「見到後生仔對呢個地方嘅愛護」,並指其實事件有不少解決方法:「我覺得如果送中條例要起訴對象,遣返嘅係少於七年嘅香港居民,咁已經好咗好大截,立時可以處理到港人怨氣,完全撤回唔得,係咪要諗方法出嚟,林鄭你做戲都做少少畀我哋睇吖,唔好咁驕傲。」看到年輕人為香港前途付出,張堅庭語重心長:「你哋要發揮公民權利,公民權利可以示威集會,我哋唔好做暴民,暴力衍生嘅失敗例子太多,我哋冇咁條件,如果你身邊人有使用掟磚行為,你哋一定要阻止,唔好推波助瀾,掟磚人嘅背景可能好複雜。」

相關新聞:《愛.回家》噴煙驅群眾贈興



為反惡法大批市民示威上街,警方向手無寸鐵示威者出動布袋彈、橡膠彈、催淚彈,事件令人心痛。

為反惡法大批市民示威上街,警方向手無寸鐵示威者出動布袋彈、橡膠彈、催淚彈,事件令人心痛。
林日曦上載一個16歲示威女孩的吶喊,聽者心酸。

林日曦上載一個16歲示威女孩的吶喊,聽者心酸。
杜汶澤前晚譴責警方暴力驅散市民。

杜汶澤前晚譴責警方暴力驅散市民。

16歲女兒的吶喊

杜汶澤前晚也在fb譴責香港警察,「警方完咗驅散行動後,仲喺現場合照留念,此舉實在令人惡心。」100毛的腦細林日曦上載一個媽媽傳給他的錄音,內容是其16歲女兒參與示威的感受,其女兒聲嘶力竭哭訴:「我今日出嚟唔係為咗打卡、唔係因為朋友輩影響,係因為我們喜歡香港呢個地方,一開始我都唔敢落馬路,只敢喺天橋睇住示威者喺樓下,同學冇做任何暴力嘅行為,而警察不斷發放催淚彈。我喺香港生存咗16年,唔能夠話好長,但至少我明白香港嘅核心價值喺邊度,唔通喺香港言論自由都咁奢侈?唔通連申訴自己嘅不滿,都係犯罪?」

撰文:翁可人




鍾意就快D Share啦!