掃呢頁CODE去手機

2019年6月14日 星期五

【睇波增進父子情】老父當年辭工救生煎包店 蕭潤邦哽咽:有乜嘢事都搵佢 __,蕭潤邦,

(攝影:陳俊強)
周日(16日)是父親節,生煎包王子蕭潤邦同太太江若琳提早同爸爸蕭冠豪慶祝。一行三人穿上曼聯球衣表達對球隊的死忠,到旺角麥花臣球場睇波,餘興是到波鞋街, ...


周日(16日)是父親節,生煎包王子蕭潤邦同太太江若琳提早同爸爸蕭冠豪慶祝。一行三人穿上曼聯球衣表達對球隊的死忠,到旺角麥花臣球場睇波,餘興是到波鞋街,齊齊搜購波衫。之後他們回到生煎包店接受訪問,阿邦講到14、15歲起,兩父子就連繫了「足球情」,他說:「我因為身高,廳嘅梳化至係我合適嘅居住環境,所以由細到大都要瞓廳。每次老竇要睇波都要出廳,咁我就一齊睇。你知一場波有中場休息,咁我哋會傾偈,乜嘢都傾,有好多嘢講,可以增進感情。」



出身於二人組合Bliss的蕭潤邦,早年以歌手身份轉營賣生煎包,談到跟爸爸的父子情,伸延到最近在旺角開業的生煎包店,因為店名用回昔日父親經營印花廠的名字。阿邦笑言從小就到老竇印花廠做童工:「每次拎起電話就會話『堅信植毛印花廠』,講到入晒腦,個電話號碼都仲記得。一放學就去打工,而家冇咗呢間印花廠,隔咗10幾年,到自己開店,就想用番呢個名。間印花廠養大我同細佬,所以而家呢間生煎包用番呢個名,養番蕭家。」身為家嫂的江若琳(Elanne)就直言老爺、奶奶的心境比自己還年輕,她笑說:「記得有年嘅萬聖節,想問吓老爺喺邊,想搵佢哋一齊食飯,點知佢哋話想去蘭桂坊玩。」



雖然性質不同,新店依然有傳承的意思。原來蕭爸爸一直有參與生煎包店的營運,更可以說是「出品部主管」,故事源於10多年前第一間店開幕時的遭遇,阿邦說:「到而家都會記住,開店頭半年已經出現一件事。嗰陣個廚房師傅,做咗冇耐就攞咗我哋個menu,去隔籬街開咗間一模一樣嘅舖頭。通常我有乜嘢事,都會打電話畀阿爸阿媽先嘅,好似以前喺屋企肚餓,就會喺廳大叫『肚餓呀,煮個麵我食吖』咁,或者真係一啲行動上要解決,都會打畀老竇,因為知道佢唔會跣我,我又唔會跣佢。啲人話父母喺危急時候好大力,我就感受到,嗰陣老竇本身有份工,但係佢用兩個禮拜學晒我成個menu。」



蕭爸爸續說:「嗰個師傅走咗之後,企晒喺度。阿邦畀電話我問點樣,梗係諗都唔使諗,辭咗份工,仲要賠咗一個月畀公司即時走,一直幫到而家。」他表示趁師傅還在的時候去學,雖然對方「教啲唔教啲」,幸好本身一向對食有興趣,所以比較易上手,他說:「我亦都知有保留,慢慢去研究分析,最重要試過味道,直到而家開完一間又一間。」



阿邦聽爸爸提起這段往事,他說:「開咗第一間店,人哋以為好成功,但佢哋唔知道頭一兩年,我蝕咗好多錢。老竇辭工幫我呢件事,真係最感動,兩父子都唔係靠父幹,老竇返嚟係幫咗成個家庭,嗰時交電費錢都冇,基本每個家庭成員都周圍借過錢。我覺得唔抵,屋企人又冇不良嗜好,嗰個屋企支撐唔到,好似堅信印花廠,係喺香港最興旺嘅時候好無奈結業,其他行業當道,嗰段真空期好難受。」這時候阿邦已經語帶哽咽且眼泛淚光,他補充說:「嗰時係冇得輸、唔輸得,輸就輸晒心機、時間同錢。每逢困難嘅時候,超人就會出現,流汗啫,唔使喊,不嬲都感受到父母愛。」阿邦透露今個父親節會在工作度過,留待收工才在店內慶祝。





採訪:何永寧

攝影:陳俊強

攝錄:廖達燊

場地提供:堅信號上海生煎皇



【新聞有價】6月17日起 繼續撐蘋果

http://bit.ly/2IJ24ZR

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



(攝影:陳俊強) 阿邦是死忠曼聯迷。 阿邦是死忠曼聯迷。
訪問當日麥花臣球場剛好有比賽。

訪問當日麥花臣球場剛好有比賽。
三人一同穿上紅魔波衫。

三人一同穿上紅魔波衫。
江若琳睇得很投入。

江若琳睇得很投入。
江若琳已融入蕭家大家庭。

江若琳已融入蕭家大家庭。
睇完波到就近的波鞋街揀波衫。

睇完波到就近的波鞋街揀波衫。
江若琳都幫手揀。

江若琳都幫手揀。
講到老父當年辭工救店時,阿邦已有點哽咽。

講到老父當年辭工救店時,阿邦已有點哽咽。
強忍淚水

強忍淚水
兄弟有愛,由弟弟遞上紙巾。

兄弟有愛,由弟弟遞上紙巾。
阿邦強調自己只是流汗,不是喊。

阿邦強調自己只是流汗,不是喊。
見到老公強忍淚水,一旁的江若琳忍不住笑。

見到老公強忍淚水,一旁的江若琳忍不住笑。
兩父子當年在觀塘印花廠外合照。(照片由被訪者提供)

兩父子當年在觀塘印花廠外合照。(照片由被訪者提供)

鍾意就快D Share啦!