網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月13日 星期四

鞠婧禕:【撼贏劉詩詩】邊個拎最美古裝劇女星? __,劉詩詩,鞠婧禕,

又有新女上場,大家慢慢欣賞~大陸古裝劇氾濫,《延禧攻略》、《如懿傳》等攻陷全國,早前就有指內地認為呢類劇集對社會風氣造成不良影響,所以國家廣播電視總局 ...


又有新女上場,大家慢慢欣賞~


大陸古裝劇氾濫,《延禧攻略》、《如懿傳》等攻陷全國,早前就有指內地認為呢類劇集對社會風氣造成不良影響,所以國家廣播電視總局一度推出「限古令」!雖然係咁,但網友其實依然對多位主角嘅古裝扮相為之心動,近日發起「古裝四美」投票,正當大家都以為係「古裝天后」、剛生B嘅劉詩詩會拎冠軍,點知……已經係長江後浪推前浪!

投票結果最後係由前女團SNH48成員、被籲為「中國4000年一遇美女」嘅24歲女星鞠婧禕拎咗第一名,佢喺《新白娘子傳奇》中古裝扮相清新脫俗,被網友狂讚仙氣逼人,最後以58.3萬的高人氣奪冠。亞軍則係新版《倚天屠龍記》嘅「最美趙敏」陳鈺琪奪得,人氣高漲。

至於第三名,就係童星出身、主演《香蜜沉沉燼如霜》嘅楊紫;而「古裝天后」劉詩詩則成為梗頸四,真係可惜。第五到十名分別為唐嫣、趙麗穎、楊冪、Angelababy等。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!