掃呢頁CODE去手機

2019年6月25日 星期二

王梓軒:本來半退休!王梓軒為夢想放棄高薪厚職 __,王梓軒,

王梓軒去中學出席一個分享會,教學生逆境自強。歌手王梓軒日前應邀到一中學與DJ啤梨出席一個分享會,主題是逆境自強,他說:「講你都唔信,我第一份工係做投資 ...


王梓軒去中學出席一個分享會,教學生逆境自強。


歌手王梓軒日前應邀到一中學與DJ啤梨出席一個分享會,主題是逆境自強,他說:「講你都唔信,我第一份工係做投資銀行,仲要係大行,如果我繼續做,依家應該係半退休狀態。每個人都有啲嘢想做,但未必夠膽做,但其實都有粒種子喺心裏面,目標未必係咁快達到唔緊要,學吓、體驗吓另一種生活,或者會更肯定自己嘅志願。」

早在畢業前他已經識了師傅趙增熹,大學已經寫緊歌,當時已經作了幾十首歌,之後趙增熹向他攞歌來聽,聽完覺得幾好,問他可想錄成demo,他說:「嗰時我淨係識作曲,唔識得錄音同編曲,對自己又好冇信心,諗住賣晒啲歌完咗個夢就算喇,我就繼續踏踏實實做嘢⋯⋯阿熹問我啲demo有冇考慮自己唱?我話唔好搞啦,有啲咩行差踏錯全世界望住你,但後來因為太鍾意(音樂),就quit咗份工同阿熹一齊製作頭4隻唱片,咁就出咗道。」

剛完成音樂劇《利瑪竇》的他提醒自己沒有行冤枉路,如果他沒有演過戲、沒做過綜藝,也做不到這個角色,他為同學們打氣,叫大家加油。活動結束後,他行到大圍站月台時,撞見剛完講座嘅五位女學生,她們興奮驚呼:「王梓軒呀!好靚仔呀!佢唱歌好好聽呀!」他識做主動邀請合照,令她們十分開心!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!