掃呢頁CODE去手機

2019年6月1日 星期六

高海寧:飛足楊明兩次 高海寧:佢阿媽好憎我 __,楊明,高海寧,

成日做情侶唔悶咩?藝人高海寧(高Ling)、楊明、林秀怡、湯洛雯等,下午到葵芳出席劇集《婚姻合伙人》結局篇宣傳,已離巢的監製潘嘉德特別到場為一班演員打 ...


成日做情侶唔悶咩?


藝人高海寧(高Ling)、楊明、林秀怡、湯洛雯等,下午到葵芳出席劇集《婚姻合伙人》結局篇宣傳,已離巢的監製潘嘉德特別到場為一班演員打氣,場面熱鬧。

跳大媽舞

高Ling與楊明齊齊受訪時,她坦言感到不捨,而楊明則笑指二人已投入另一新劇《網絡騙案》的演出,可謂「日對夜對」。談到早前偕同《網》劇母親馬海倫拍了一場「大媽舞」戲,楊明笑謂:「睇落好簡單,但公司出動咗4位舞蹈員及排舞師,好彩我唔使跳咋,演員員記劇本可以,但記舞步好難。」

幫手解圍

高Ling於《網》劇再與楊明演一對,她自爆:「兩劇都講我飛楊明,所以佢兩位阿媽都好心憎我。」而現實生活中,近日屢與音樂人鄧智偉傳婚訊的她,卻信心十足指自己很受長輩歡迎:「我幾得人鍾意㗎。(第二日可以同奶奶一齊住?)可以呀,孝順好重要,係我擇偶條件之一。(未來奶奶鍾意你?)好多長輩都鍾意我㗎!」楊明在旁即「出手相助,為高Ling解圍:「女友(莊思明)父母已經當咗我係半邊仔。(你媽咪錫思明?)對我衰都錫佢!」

劇透慎入

高Ling否認計劃明年下嫁男友。當被問到會效法黃翠如蕭正楠秘婚後再宣布?她坦言:「唔知,要同另一半有共識,但佢哋好sweet。」據悉,《婚》劇結局篇會交代黃德斌盛怒下強姦高Ling再掀起高潮,而一眾演員最終大團圓結局。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!