掃呢頁CODE去手機

2019年6月1日 星期六

吳若希:C1:吳若希同日搞活動狙擊菊梓喬 __,吳若希,菊梓喬,

星夢內戰一姐埋牙!吳若希(Jinny)與師妹菊梓喬(Hana)之爭去到白熱化,暫停生B、決心重奪「星夢一姐」寶座的Jinny,因與Hana分別唱劇集《 ...


星夢內戰一姐埋牙!


吳若希(Jinny)與師妹菊梓喬(Hana)之爭去到白熱化,暫停生B、決心重奪「星夢一姐」寶座的Jinny,因與Hana分別唱劇集《鐵探》的插曲,雙方Fans在網上展開口水戰,各為其主撐偶像!連唱片公司都食住話題,罕有地同日為兩位歌手搞歌迷活動,不惜「自己人打自己人」。

Jinny和Hana近年屢傳為爭一姐地位而鬧不和,近月更被指埋身「肉搏」,皆因兩人齊唱熱爆劇《鐵探》的插曲,於4月初同期推出,再次成為網民熱話,將兩首歌比較。經過近兩個月惡鬥後,有YouTube「千萬點擊女王」之稱的Hana,其片尾曲《鋼鐵有淚》至昨晚為止,收看次數逾60萬;至於Jinny的插曲《我記得》亦逾50萬,暫時Hana勝出。二人Fans為偶像護航「互片」,有人覺得Jinny唱得比Hana好,不過亦有人留言指2019年繼續是Hana的天下,皆因目前為止,Hana有三首劇集主題曲,而Jinny只得兩首,新加盟的連詩雅僅得一首。

演技爆發贏好評

有富老公又有得意囡囡的Jinny近期表現拚搏,除頻頻出席無綫活動外,又擔任綜藝節目《娛樂大家》的固定嘉賓。她於台灣拍攝的《我記得》MV中有超水準表現,放下烈女形象任由男主角兜巴星。由於MV採用一鏡過拍攝,不能NG,對曾經被指表情浮誇、戲屎的她無疑是一大考驗,她幸不辱命,獲讚演技大爆發。反而Hana同樣在台灣拍的MV,最大「犧性」只是被困籠中,演技難有發揮,這場MV之戰,Jinny扳回一城。兩女鬥得難分難解成為熱話,唱片公司即借勢谷宣傳,竟於今日為Jinny補辦生日派對,而Hana則舉行歌迷會三周年活動,擺明「星夢打星夢」。

Jinny昨日接受電話訪問,對於和「死敵」同日搞歌迷活動,她說:「我唔知喎,咁得意?不過都冇所謂,因為我同佢啲歌迷唔同人,只係擔心工作人員點樣走兩邊。」提到MV的收看次數輸少少,她表示不在意:「我唔睇點擊嘅,不過都多謝歌迷鍾意,呢個MV我有畀意見,花咗好多心機,拍咗24小時,因為唔可以NG,我重複廿幾卅次,攝影師成日孭住部穩定器,拍拍吓攰到跌低。」有指她決心重奪「一姐」寶座,她說:「雖然我仲有鬥心,但唔係爭啲乜嘢『一姐』,覺得質素最緊要。其實我想認『阿細』,因為咁先多人錫。」

「師姐唱得好過我」

Hana同樣表示不知與師姐同日搞活動:「我都係聽公司安排,只知好似有100位歌迷參加。(怕同Jinny鬥人氣?)我點同佢鬥?佢係最Top!」對於她們的歌曲被網民比較,她謙稱:「我覺得師姐唱得好過我好多,我好鍾意佢。其實邊個鍾意聽邊首歌冇所謂,鍾意聽就聽,唔鍾意聽就唔好聽,聽歌係好個人嘅。」而星夢老闆何哲圖對於Hana有三首劇集歌,加上8月又開九展騷,穩坐「一姐」之位,他說:「其實佢同Jinny今年各自都係三首歌,公司只係想做好聽嘅流行歌。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

https://orientaldaily.on.cc/




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!