掃呢頁CODE去手機

2019年6月1日 星期六

利穎怡:病房變炮房!利穎怡大膽生擒男病人受關注 __,利穎怡,

呢一集播出後,回響極大!《東張西望》女神之一利穎怡(Joan)除了做主持外,亦相當熱愛演戲,日前她出席日本攝影師米原康正的藝術展,講到最近在劇集《婚姻 ...


呢一集播出後,回響極大!


《東張西望》女神之一利穎怡(Joan)除了做主持外,亦相當熱愛演戲,日前她出席日本攝影師米原康正的藝術展,講到最近在劇集《婚姻合伙人》的一場戲頗「踩界」,引來網友熱論!劇中她飾演湯洛雯的護士好友「尤蜜」,竟將病房變炮房,與病人伍富僑親熱,更大玩手銬鎖住男方並騎在他身上,但被靚湯及黃德斌撞破,之後Joan與靚湯鬧交反面!礙於電視尺度,親熱場面只得一瞬間,但Joan的大膽護士角色已引來不少網友留意,繼早前她在《荷里活有個大老千》的「于素秋」後,再次得到回響。

Joan表示最難忘是該段時間太累,要狂食提神因而增了磅,笑言最怕壓斷伍富橋的腿:「當時同時拍緊《宮心計2深宮計》加外面一套電影,精神唔係太好,好彩出嚟效果唔係好睇得出我攰,但就見到我好肥!當時拍劇時成日食零食提神,所以肥咗好多,我要壓住Alvin(伍富僑),都勁唔好意思怕壓斷佢對腿。」至於跟靚湯演戲,Joan大讚對方超好人:「我哋雖然只有幾場戲,但休息嗰陣無所不談,感覺好像真係閨密咁,不過可惜太快拍完,冇得進一步了解,希望好快可以再合作。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!