掃呢頁CODE去手機

2019年6月10日 星期一

澳門探訪老人院 家燕姐自嘲大粒癦搞氣氛| 家燕姐,薛家燕

澳門探訪老人院家燕姐自嘲大粒癦搞氣氛1小時前日前,薛家燕獲邀請到澳門安老院進行探訪,與一眾老友記傾偈、唱歌,氣氛樂也融融。家燕姐甫入老人院,已獲30位 ...


  • 澳門探訪老人院 家燕姐自嘲大粒癦搞氣氛
  • 1小時前






日前,薛家燕獲邀請到澳門安老院進行探訪,與一眾老友記傾偈、唱歌,氣氛樂也融融。

家燕姐甫入老人院,已獲30位老友記拍掌歡迎。現場唔少老友記大讚家燕姐靚女,家燕姐亦搞笑話:「係呀,我愈做愈靚,係粒癦大咗啲啫,好多人都叫我做大粒癦⋯⋯佢哋係值得尊敬嘅長者,社會有今日嘅成就,係靠佢哋創造出嚟,啲哥哥姐姐年紀大咗冇乜要求,需要人同佢傾吓偈、關心吓佢,所以我見到你哋係我嘅福氣。」

家燕姐更溫馨地與她們握手及噓寒問暖一番,還即場加插唱歌環節,送上一曲《萬水千山總是情》,有位年近80歲的長者亦清唱一曲《朋友》送俾家燕姐。

有兩位老友記大讚家燕姐瘦咗又靚咗,家燕姐話:「我係清減咗啲,每餐都食少少!」其實家燕姐上月已開始節食減肥,為6月澳門站演唱》準備。


鍾意就快D Share啦!