網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月22日 星期六

蘇永康:諗定靈堂播乜歌 蘇永康翻生靠阿媽一句話 __,蘇永康,

最低潮時有人搵阿公去台灣開演唱會。《蘇永康ALLTHATJAZZ&POPLIVE2019》舉行頭場,去到尾聲階段,蘇永康(阿公)坦言當年推出《老死》後 ...


最低潮時有人搵阿公去台灣開演唱會。


《蘇永康ALL THAT JAZZ & POP LIVE 2019》舉行頭場,去到尾聲階段,蘇永康(阿公)坦言當年推出《老死》後,自覺於香港及台灣冇發展空間,便去到內地拍攝了一部130集的電視劇,直到2007年終於有翻生機會:「台灣有一位楊先生,依家同佢失聯,打嚟話想同我喺台北開演唱會,當時我拖住個問號返屋企,同媽咪講完,佢就講咗句『喺邊度跌低,就喺邊度企番起身』!」這番話獲全場Fans拍手叫好,阿公繼續說:「開咗兩場騷都爆晒,之後雷頌德就提議即刻出歌,就出咗《黑色禮服》同《紅顏知己》,《紅》就係要送畀當時未求婚嘅太太。」至於《黑》,他自爆已落平安紙講明若離世後,這首歌是指定於靈堂播放。

促成今次演唱會關阿仔事?

去到Encore環節,換上另一件黑色Bling Bling西裝褸的阿公再次出場,笑言去年重新撻着對音樂的熱誠,勇於作多方面嘗試:「唔知係咪關我個仔事,但我都50歲人,行咗生命嘅一半,再留喺Safety Zone都唔太對,所以我開始規劃工作,唔想開一般嘅演唱會,就加入中樂結合音樂,可能會更加難做,但我係有責任帶唔同嘅音樂視野畀大家,多謝大家同我一齊癲!同汪明荃做節目都係新嘗試。」

開過次紅館騷

阿公又講到有好多歌手於紅館開騷都忘記多謝一個單位:「就係紅磡體育館,好多歌手話攞唔到期,但除咗我有5次個人演唱會,計埋2次Big Four同男人幫,都開咗8次騷,每次入紙都冇彈鐘,我唔明佢點運作,但佢哋好好,唔知下次幾時再開,希望再入紙都咁順利!」最後唱出《那誰》為首場演唱會畫上完美句號。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!