掃呢頁CODE去手機

2019年7月30日 星期二

陳潔玲2012選港姐:熱褲吊帶引仔望!陳潔玲開舖做埋打雜一腳踢 __,港姐,陳潔玲,

轉型做商界女強人!2012年港姐陳潔玲(Christy)近年離開TVB並曾轉戰影壇,但近月曝光減少,只偶爾在網上「派發」性感福利圖,據知她正忙於搞Pa ...


轉型做商界女強人!


2012年港姐陳潔玲(Christy)近年離開TVB並曾轉戰影壇,但近月曝光減少,只偶爾在網上「派發」性感福利圖,據知她正忙於搞Party Room及美容產品生意,鋪路變成商界女強人,最近Christy斥資六位數在觀塘區再開一間Party Room,雖然貴為老闆娘,但仍一腳踢做埋打雜。

日前下午,她被發現在觀塘街上游走處理事務,見她一邊傾電話一邊食包,似乎忙到連食晏時間都沒有,其後到便利店交費,當日天氣焗熱,她身穿背心熱褲大騷香肩及白滑長腿散熱,沿途多次被男途人眼望望,回頭率極高,但Christy未有理會,繼續埋首自己的工作,之後她到家居店添置家品,見她左顧右盼又踎低又趷高,烏身揀貨時不慎輕出露事業線線頭,最後買了幾條毛巾及地氈。

其後她走到工廠區,到了幾間五金舖格價,期間五金舖出出入入都是粗獷男士,Christy可謂萬綠叢中一點紅,最後她買下光管離開,繼續返舖工作。事後Christy受訪,直言最近為Party Room忙得一頭煙:「雖然舖頭有請人,但我都會親力親為,Party Room入面所有傢俬、廚具同裝飾都係我自己買,搬嘢、換光管都係我自己做番,所以呢排都好忙,唔辛苦邊得世間財。(唔再拍劇?)有啱嘅角色都會做,我依家自由身,可以嘗試唔同種類嘅工作。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!