掃呢頁CODE去手機

2019年7月30日 星期二

Sunny籲留空間畀雯雯 __,

Sunny表示跟張致恒未婚妻雯雯很久沒聯絡。
樂隊SupperMoment、DearJane及組合MIRROR前晚在灣仔會展出席香港電競音樂節。有傳SupperMoment成員陳仕燊(Sunny) ...


樂隊Supper Moment、Dear Jane及組合MIRROR前晚在灣仔會展出席香港電競音樂節。有傳Supper Moment成員陳仕燊(Sunny)曾與張致恒的未婚妻雯雯拍拖,問到雯雯是否舊愛?Sunny說:「冇開花結果嘅唔好講,恭喜有開花結果嗰啲畀番啲空間大家,都好耐冇聯絡。」有指雯雯是「追星」族,會主動結識男藝人?Sunny有點尷尬說:「問番佢,呢啲好難講。」

相關新聞:吳浩康唔頂Steven唱紅館



姜濤透露平日會與其他隊友組隊打機,被隊友笑會自認師傅。 姜濤透露平日會與其他隊友組隊打機,被隊友笑會自認師傅。

另外,Supper Moment成員張祖光(CK)剛再榮升做爸爸,但下月他們將到台北及日本工作,幾乎整個月不在港,CK說:「冇辦法啦,細仔24號出世,𠵱家科技發達,惟有用視像。」他表示雖然未能親自陪太太,但已請了陪月照顧太太,其他成員即笑他三年抱兩,製造力強勁。

採訪:盧妹

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!