掃呢頁CODE去手機

2019年7月30日 星期二

張名雅:乜事?張名雅大仔額頭腫到似雞蛋 __,張名雅,

陰公豬!夏天蚊患特別嚴重,特別小朋友肌膚又嫩好容易成為目標,藝人張名雅大仔Mario就慘被蚊叮,咁啱咬正係額頭,本來咬完都冇乜嘢,點知過咗一日就腫到雞 ...


陰公豬!


夏天蚊患特別嚴重,特別小朋友肌膚又嫩好容易成為目標,藝人張名雅大仔Mario就慘被蚊叮,咁啱咬正係額頭,本來咬完都冇乜嘢,點知過咗一日就腫到雞蛋咁大,範圍落到眼眉,張名雅留言話:「話說前日落雨,爸爸同Mario特登行有瓦遮頭嘅地方到我哋架車。點知Mario應該就係嗰度比隻蚊咬左啖額頭,爸爸嘅手臂都被咬左兩啖。過左一日,今日個額頭竟然腫到落眼眉。我見佢差唔多開唔到隻眼咁滯」

但係呢個媽媽見到仔仔咁樣,反而唔係心痛,而係笑咗出嚟:「原來Mario細眼係咁嘅樣)咪咪真係好衰。希望Mario快D好返大膽的蚊子!!比我見到我仲唔拍扁你!!請大家繼續讚Mario靚仔,讚得落嗎?」呢個媽媽認真搞笑,不過唔使擔心,好快就會好番喇!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!