掃呢頁CODE去手機

2019年7月30日 星期二

王卓淇:緊張問表現如何!王卓淇晒水着谷劇 __,王卓淇,

王卓淇晒水着宣傳劇集《十二傳說》。劇集《十二傳說》正在熱播中,有份參演嘅藝人王卓淇(Erin)尋晚終於出場,演出「盧亭魚人殺人事件」單元,為咗宣傳劇集 ...


王卓淇晒水着宣傳劇集《十二傳說》。


劇集《十二傳說》正在熱播中,有份參演嘅藝人王卓淇(Erin)尋晚終於出場,演出「盧亭魚人殺人事件」單元,為咗宣傳劇集,佢呢日就甫水着照大派福利!戴上墨鏡、着上白色一件頭泳衣嘅Erin側身大騷纖腰同白滑美腿,身形Fit爆!佢除咗留言話:「十二傳說我出場喇!」仲分享咗張坐喺度嘅正面相,好緊張咁問大家佢嘅表現如何。網友都話一定會支持佢嘅演出呀!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!