掃呢頁CODE去手機

2019年7月24日 星期三

朱千雪:個個都靚!千雪BB的最索姊妹團 __,朱千雪,

真係個個都索~女神朱千雪下月到峇里舉行婚禮,一眾圈中姊妹包括岑杏賢、湯洛雯、蔣家旻及張嘉兒大有機會組成索爆姊妹團陪嫁,不過因千雪向來低調,眾姊妹都齊齊 ...


真係個個都索~


女神朱千雪下月到峇里舉行婚禮,一眾圈中姊妹包括岑杏賢、湯洛雯、蔣家旻及張嘉兒大有機會組成索爆姊妹團陪嫁,不過因千雪向來低調,眾姊妹都齊齊封嘴,沒有透露太多,湯洛雯及岑杏賢表示先交由新娘子自己處理。蔣家旻亦表示等千雪安排,問到會否想出任姊妹?她說:「我哋當然想見證佢人生重要時刻,不過好多嘢佢都仲處理緊,我哋唔會問太多,佢份人好有計劃,亦唔鍾意麻煩人哋。(送咩賀禮?)有考慮送首飾,因為咩時候同埋過咗幾多年都可以戴,有紀念價值又易收藏。」

--------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!