掃呢頁CODE去手機

2019年7月24日 星期三

陳庭欣:甘願做生招牌!陳庭欣為男友健身中心做代言 __,陳庭欣,

Toby為男友Benny健身中心拍攝廣告。31歲港姐冠軍陳庭欣(Toby),去年撻着過億身家男友Benny後等嫁上岸,最近男友投資千萬開健身修煉館,T ...


Toby為男友Benny健身中心拍攝廣告。


31歲港姐冠軍陳庭欣(Toby),去年撻着過億身家男友Benny後等嫁上岸,最近男友投資千萬開健身修煉館,Toby以半個老娘闆身份出任代言人,廣告拍攝當日,更得Benny全程陪伴左右,為Toby抹汗又鬆骨,慰勞她拍足一天冇抖過。

三個月前積極準備

33.5C「蜜桃胸」Toby,着住閃亮Sports Bra Top為代言廣告又打又跳,流了大桶汗,相當落力。Toby極為重視這個廣告,事前用了三個月時間作準備,減食﹑去水修身兼運動三管齊下,希望以完美姿態,出任這個代言工作,其投入足証是全情支持男友的生意,難怪男友錫到燶!

這間由Toby擔任代言人的嶄新健身修煉館,以「金、木、水、火、土」命名的「五行」修煉館,寓意人要注重外在及內在之健康,取得平衡才最重要;佔地千呎的修煉館,分別有健身、跳舞、泰式按摩、美容和中醫調理這五項範疇,為城市人提供到全面的壓力紓緩。Toby對男友今次的投資睇高一線,她接受東網訪問稱:「男友係其中一位投資者,佢哋有自己一方面嘅知識,好似我男友就專攻美容,健身方面就係另一位投資者強項,而中醫就有第三位投資者負責,所以呢個修煉館好完善。」

酬勞勻真與無綫洽談

拍攝當日,Toby跟打拳導師對位,勾泰又膝撞,打足幾個鐘,她攰到冇晒Engery,最後要飲支汽水來作精神上的能量補充,再繼續「搏鬥」,她笑言:「我覺得自己好好彩,可以做到佢哋嘅代言。(友情價?)錢方面男友好勻真,係跟TVB聯絡!(特別落力?)係呀,除咗係自己男友有份,其他投資者都係我朋友,加上我一直都好想做健身代言,因為我好鍾意做運動,又鍾意跳舞,今次廣告拍足全日近20個鐘,其實好攰!(之前做足準備?)要盡全力囉,自己修身啦,食嘢控制咗幾星期,狂做運動,都好大壓力㗎,想做到完美!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!